Βάζω το κεφάλι μου στο στήθος του και χαϊδεύω την πλάτη του με τα χέρια μου. Η κίνηση μου φαίνεται να τον ηρεμεί. ''Μυρίζεις πάντα καρύδα'', σχολιάζει και γελάω ελαφρά. ''Είναι η αγαπημένη μου μυρωδιά. Την έχω στο σαμπουάν, στο αφρόλουτρο και στην κολόνια μου'',λέω και γελάει μαζί μου. Χαίρομαι που η καλή του διάθεση επέστρεψε κάπως.
Αναρωτιέμαι αν τώρα πρέπει να φύγω από εκείνον, μα λατρεύω να τον μυρίζω από τόσο κοντά, να ακούω τους χτύπους της καρδιάς του, να νιώθω πως είναι όντως εδώ,μαζί μου.
Περνάνε δύο λεπτά ησυχίας μέσα στο αυτοκίνητο του, δεν θέλω να φύγω από κοντά του γαμώτο.
"Φοβάσαι πως θα δεθείς πιο πολύ μαζί μου αν ξαναφιληθούμε. Γιαυτό δεν θέλεις",λέει ήρεμα. Χαίρομαι που δεν μπορεί να δει το πρόσωπο μου, επειδή κλείνω τα μάτια μου, απολαμβάνοντας τη φωνή του. Τόσο ηλίθια είμαι.''Ναι, το δεύτερο φιλί είναι σαν σφραγίδα και δεν...δεν θέλω τέτοια πράγματα...'',παραδέχομαι. ''Πάντως να ξέρεις, κάποιες φορές το να νιώθεις πολύ έντονα, σου θυμίζει ότι είσαι ζωντανός", δεν μπορώ να πω ότι έχει άδικο. Η ζωή μου είναι μια ευθεία γραμμή. Χωρίς ρίσκα, χωρίς συναισθήματα ούτε ταραχές. Και η ευθεία γραμμή είναι σαν να πέθανα ήδη, από τα 18 μου. Ξαφνικά ταράσσομαι. Είμαι νεκρή; Δεν νιώθω. Το μόνο έντονο συναίσθημα είναι η φλόγα στο στήθος που ένιωσα όταν με φίλησε. Την χρειάζομαι. Χρειάζομαι να θυμηθώ ότι είμαι ζωντανή, γαμώτο.
Σηκώνω απότομα το κεφάλι μου από το στήθος του, πιάνω το πρόσωπο του για να μείνει σταθερό και πιέζω τα χείλη μου στα δικά του. Σταματάω να σκέφτομαι, ξεκινάω να ζω. Ευτυχώς ανταποκρίνεται στο φιλί μου, η ανάσα μου κόβεται, η ψυχή μου φλέγεται. Το συναίσθημα είναι πιο όμορφο από όσο το θυμόμουν. Τα χέρια του έρχονται στην μέση μου και σηκώνει την μπλούζα μου. Τον βοηθάω να τη βγάλει και μένω με το σουτιέν. Απομακρύνει τα χείλη του από τα δικά μου και τα τοποθετεί στο λαιμό μου. Αφήνει υγρά φιλιά, είναι τόσο ωραίο αυτό που κλείνω τα μάτια. Μάλιστα, μου ξεφεύγει ένας αναστεναγμός.
Το χέρι του πηγαίνει στη θέση του και ξαπλώνει την καρέκλα του οδηγού. Φεύγει από εμένα και βάζει τα χέρια του πίσω από το κεφάλι του ξαπλόνωντας. "Δείξε μου τι ξέρεις",λέει χαμογελώντας πονηρά. Νιώθω αμήχανα αλλά αυτή τη στιγμή τον θέλω τόσο πολύ.
Ανεβαίνω πάνω του διστακτικά και δαγκώνει το χείλος του καθώς κοιτάζει το στήθος μου. Ο πισινός μου ακουμπάει το πέος του, νιώθω άβολα και προσπαθώ να μετακινηθώ πιο κάτω, στα πόδια του, αλλά αυτός με κρατάει από τα χέρια σε εκείνο το σημείο ακριβώς. Σκύβω τον κορμό μου και τον φιλάω με πάθος, τα χέρια του χαϊδεύουν τη γυμνή πλάτη μου. Σηκώνω την μπλούζα του και την βγάζω, σκαλώνω λίγο με το θέαμα. Δεν περίμενα ότι θα έχει κοιλιακούς, μάλιστα έχει και τατουάζ πάνω τους, ενώ σχηματίζεται ένα V στο τελείωμα του παντελονιού του. Γαμώτο, είναι σέξι.
YOU ARE READING
Him
FanfictionΔεν πίστευε σε καμία ουτοπία, ούτε σε θαύματα και ξαφνικές αλλαγές. Ήθελε μόνο να ζει, να ταξιδεύει, να αναπνέει, να ονειρεύεται. Η συναναστροφή με άλλα άτομα ήταν κάτι που απεχθανόταν. Μόνο η ίδια ήξερε ποια είναι. Και όσο μαύρα να ήταν τα ρούχα κα...