Ακολουθεί σιωπή στο δωμάτιο, με την αδερφή μου να κοιτάζει ασταμάτητα τις νέες ειδοποιήσεις που πέφτουν βροχή. Επειδή ξέρω ότι δεν θα φύγει, ξαπλωνω αγνοώντας την και βάζω μουσική στα ακουστικά.
"Έκανε like", η φωνή της ακούστηκε παρόλο που είχα τέρμα την ένταση.
"Καλά", λέω αδιαφορα.Περνάνε δέκα λεπτά και σηκώνεται. Επιτέλους.
"Αν έχουμε νεότερα θα σε ενημερώσω", λέει λες και βρισκόμαστε σε μυστική αποστολή.Φεύγει κλείνοντας την πόρτα πίσω της. Μένω στο δωμάτιο μου για ώρες, μέχρι το απόγευμα κάνοντας τα πράγματα που μου αρέσουν. Είχα πειστεί πως η όλη ιστορία με τον Ίαν είχε τελειώσει. Ότι δεν θα ασχοληθεί άλλο και αύριο θα σβήσω το λογαριασμό του Facebook αποφεύγοντας το πρηξιμο εκατοντάδων κοριτσιών που ούτε καν ξέρω. Αλλά η πόρτα άνοιξε και η αδερφή μου μπούκαρε εκστασιασμενη, δίνοντας μου να καταλάβω ότι η ιστορία δεν θα τελειώσει τοσο εύκολα.
"Βλακα. Σε. Έκανε. Aaaaaadd", είπε με περιττό ενθουσιασμό.
"Είχε πει ότι δεν έχει χώρο αφού", λέω μη καταλαβαίνοντας.
"Ε λογικά έσβησε κάποιον φίλο για να κάνει εσένα. Το πιστεύεις; Όμως δεν θα σου στείλει πρώτος με τίποτα. Γιαυτό πρέπει να στείλεις εσύ. Σε παρακαλώ τόσο πολύ. Θα σου κάνω ότι χάρη θες αλήθεια", πέφτει κυριολεκτικά στα πόδια μου.Την χτυπάω στα μούτρα για να σηκωθεί και κατσουφιαζει. Αφήνει το λαπτοπ πάνω στα πόδια μου.
"Κοίτα. Θα φύγω. Θα σας αφήσω να τα πείτε. Στειλτου. Σοβαρά", λέει και βγαίνει έξω τρέχοντας. Μερικές φορές αναρωτιέμαι γιατί είναι αδερφή μου.
Κοιτάζω την οθόνη. Έχω πεντακοσιους φίλους, από τους οποίους οι 498 είναι φανς του Ίαν, η αδερφή μου και ο ίδιος. Παραδέχομαι ότι είναι περίεργο που κάθεται και ασχολείται τόσο πολύ. Δεν το περίμενα.
Κοιταζω διαφορα προφίλ μιας που έχω την ευκαιρία. Στην ομαδική τα ποστ με το hashtag Ελίαν συνεχίζουν,οπως και τα tags που προτρέπουν τον Ίαν ή εμένα να στείλουμε ο ένας στον άλλον. Δεν καταλαβαίνω γιατί έχουν παθιαστει τόσο πολυ. Συνειδητοποιησα ότι η αδερφή μου είναι διαχειριστρια της ομάδας, γεγονός που ίσως εξηγεί γιατί τους έχει πείσει πως ταιριαζουμε.
Ή φωτογραφία προφίλ του Ίαν έχει 14 χιλιάδες likes. Ουαου. Είναι όντως διάσημος.
Μπροστά μου εμφανίζεται στην αρχική το βίντεο με εμάς τους δύο που τώρα έχει φτάσει τα 2000 likes. Ρεζίλι των σκυλιων.
ESTÁS LEYENDO
Him
FanficΔεν πίστευε σε καμία ουτοπία, ούτε σε θαύματα και ξαφνικές αλλαγές. Ήθελε μόνο να ζει, να ταξιδεύει, να αναπνέει, να ονειρεύεται. Η συναναστροφή με άλλα άτομα ήταν κάτι που απεχθανόταν. Μόνο η ίδια ήξερε ποια είναι. Και όσο μαύρα να ήταν τα ρούχα κα...