Κεφάλαιο 21

1K 113 3
                                    

*Πες μου*,έστειλα γρήγορα στον Πάνο, αναρωτωμενη τι μπορεί να είναι αυτό που θέλει να μου πει. Μήπως αφορά τον Ίαν; Παίζει να επάθε κάτι; Όχι οχι. Μια χαρά θα είναι.*Θέλεις πολύ τον Ίαν ετσι;",διάβασα πολλές φορές το μήνυμα για να σιγουρευτώ ότι αυτό έγραφε. Γιατί σκατα να ρωτήσει ο Πάνος κάτι τετοιο; *???*,πληκτρολόγησα ερωτηματικά γιατί δεν υπήρχε περίπτωση να απαντήσω αλλιώς. *Απλά να ξέρεις πως δεν είναι πιστός. Σου το λέω επειδή σε συμπαθώ και δεν αξίζεις κάτι τέτοιο. Για εσένα είναι ένας αλλα για αυτόν δεν είσαι μια*,γράφει και νιώθω την καρδιά μου να σπάει. 

Τι; Δηλαδή ο Ίαν πηγαινει με άλλες; Εντάξει μπορούσα να το φανταστώ αυτό και το φοβόμουν όμως είχα μια ηλίθια αίσθηση πως ίσως ήμουν μοναδική, διαφορετική ή κάτι τέτοιο. Μαλακιες. Είμαι μια στις πολλές. Τα μάτια μου γεμίζουν με δάκρυα ενώ σκέφτομαι τον Ίαν με κάποια άλλη. *Ευχαριστώ για αυτό*,έστειλα με δυσκολία στον Πάνο. Έκλεισα το λαπτοπ και το πέταξα στο χαλι.Χρησιμοποιησα οποία βρισιά ήξερα για τον Ίαν στο μυαλό μου ενω έκλαιγα και πετούσα τα μαξιλάρια. Θυμάμαι που αστειευομουν λέγοντας ότι εκείνος είναι τοσο τρελός που θα τρελάνει κι εμένα.

 Λοιπόν, αυτή τη στιγμή νιώθω ψυχασθενης. Γαμημένε Ίαν. Γιατί δεθηκα γαμω,αφού ήξερα. Τι,θα ήταν εκείνος διαφορετικός; Μπούρδες.Πλευρά ΊανΕίμαι τόσο καλός που έχω ήδη βρεθεί πάνω από την ξανθιά ,χωρίς ρούχα. Κάνω αυτό που ξερω να κανω καλύτερα και εκείνη ααναστενάζει και βογκαει. Μόλις τελειώσαμε της λέω μια μαλακια για να φύγει. Ντύνεται και βγαίνει έξω αφού μου κλείσει το μάτι. Βγαίνω στο μπαλκόνι και περνάω ένα τσιγάρο ανάμεσα στα χείλη μου. Το αναβω και ρουφαω αρκετό αερα.Και τοτε σκέφτομαι την Έλενα. Και τότε,για κάποιον ανεξήγητο λόγο νιώθω τύψεις. Γιατί διάολο νιώθω έτσι τώρα γαμω; Ούτε τα εχω μαζί της ούτε τίποτα. Βλάκα Ίαν ξεκολλα. Δε θα αφήσω αλλη γκόμενα να γαμησει την ψυχολογία μου. 

Όλες ίδιες είναι. Αυτό που έγινε με την πουτανα πρώην θα γίνει και με ολες. Στα αρχιδια μου, μόνο σεξ.Μπαίνω μέσα αφού τελειώσω το τσιγάρο και κάθομαι στο κρεβάτι. Σε λίγο έρχονται κι ο Σπύρος με τον Πάνο. Λέμε διαφορές πιπες με τον Σπύρο αλλά ο άλλος δε μιλάει καθόλου. Σε 6 μέρες γυρνάμε επιτέλους Αθήνα."Πάνο τι λέει ρε;",τον χτυπάω στον ώμο μπας και ξυπνήσει. "Ε;",το παιδί είναι στον κόσμο του. "Κοιμάσαι ορθιος;",ρωτάω και γελάμε με τον Σπύρο."Έκανα μια πουστιά",ανακοινώνει και τον κοιτάμε σοβαρευοντας. "Τι;",απορούμε και οι δύο. 

"Είπα στην Έλενα ότι πας και με άλλες",ξεφουρνιζει και μενω να τον κοιτάω σαν μαλακας. "Τι έκανες;",προσπαθώ να εμπεδωσω τι είπε μόλις το άτομο. "Σόρρυ αλλα ρε φίλε δεν αξίζει κάτι τέτοιο η κοπέλα",οι γροθιές μου σφίγγονται τόσο που πονάω."Φρόντισε να έχεις απομακρυνθεί τα επόμενα 3 δευτερόλεπτα",του δινω την ευκαιρία να πάρει μπουλο γιατί δε θέλω να τον βαρεσω αλλά αυτή τη στιγμή δεν με ελέγχω.

HimTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang