22

472 31 0
                                    

Mijn adem stokte. Ik voelde mijn hart dreunen tegen mijn borstkas. Mijn hele lichaam rilde. Sebastian had zijn hoofd nog steeds gebogen. Ik voelde Jonathan's grip op mijn schouder verstevigen. Hij trok me dichter naar zich toe. Zijn lippen streelden mijn oor. Een koude rilling ging over mijn rug. 'Nu mag je toekijken hoe hij doodgaat.' Fluisterde hij. Ik voelde mijn knieën knikken. 'Nee.' Mompelde ik, meer tegen mezelf dan tegen Jonathan. Jonathan grinnikte. Ik wendde mijn hoofd af en keek weer naar de vrouw. Ze knikte naar een van de mannen. De man greep Sebastian's haren weer vast en trok zijn hoofd ruw omhoog. Sebastian's gezicht vertrok van de pijn. Hij gromde iets tussen zijn tanden door en keek de vrouw vijandig aan. De vrouw drukte de punt van het mes tegen Sebastian's keel. Er liep een klein stroompje bloed over het mes. Ik voelde de woede opborrelen. De vrouw zette meer druk en duwde het mes dieper in Sebastian's huid. Zijn huid verbrandde onder de aanraking van het mes.

Ineens haalde de vrouw het mes van Sebastian's keel. Hij liet zijn hoofd zakken en zuchtte diep. De vrouw keek haar publiek aan. 'Jullie dachten toch niet, dat ik Agatha, de jongen die we al jaren zoeken in een klap zou vermoorden?' Ze keek de Venatores om haar heen vragend aan. Sommige van hen schudden hun hoofden. De vrouw, die Agatha bleek te heten, stak het mes in de lucht. De Venatores juichten. Er verscheen een brede glimlach op Agatha's gezicht. Ik walgde van haar, net zoals ik van Jonathan walgde. Agatha draaide zich naar Sebastian toe. Ze keek de mannen naast Sebastian een voor een aan en knikte kort. De mannen knikten terug en pakten Sebastian vast. Ze hielpen hem hardhandig omhoog en duwden hem voor hen uit. Sebastian had zijn hoofd gebogen. De mannen verdwenen samen met Sebastian door de grote deuren. Agatha knikte naar de Venatores om haar heen en liep achter de mannen aan, weg uit de kamer.

.............................................................

Sorry voor het korte hoofdstuk, het volgende hoofdstuk wordt een stuk langer!

Hint: Er komt een intiem broer-zus moment!

xx 

Bitten by an Alpha #1Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu