Voordat ik het wist stonden we voor mijn huis. De auto van mijn moeder was nog steeds weg. Ik liep naar de voordeur. Sebastian liep me achterna. Ik draaide me om en keek hem aan. Hij keek afwachtend. Ik legde mijn armen losjes om zijn nek en trok hem naar me toe. Ik voelde het vertrouwde gevoel van zijn zachte lippen op de mijne. Hij duwde me tegen de voordeur aan en sloeg zijn armen om mijn middel. Hij tilde me op en ik sloeg mijn benen om zijn middel. Ik haalde mijn handen door zijn haren. Hij kuste mijn nek. Ik trok mijn huissleutel uit mijn kontzak en probeerde het in de voordeur te steken. De deur schoot met een klik open.
Sebastian legde me zachtjes op bed neer. Ik draaide mezelf op hem en trok zijn shirt uit. Hij trok mijn pyjamashirt uit. Hij draaide zich op me en zoende me weer. Zijn handen gleden naar de rand van mijn broekje. Hij zoende me in mijn nek. Hij trok mijn broekje uit. Zijn lippen gingen over mijn buik. Alle haartjes op mijn lichaam gingen omhoog staan. Ik liet mijn handen over zijn rug gaan. Ik draaide mezelf op hem en zoende hem. Ik liet mijn handen via zijn gespierde buik naar zijn broekrand gaan. Mijn handen maakten de knoop van zijn broek los.
De felle zon scheen door het raam in mijn kamer. Ik knipperde met mijn ogen en voelde meteen Sebastian's arm om mijn middel. Ik draaide me op mijn rug en keek de kamer rond. Er lag kleding verspreid over de vloer. Ik glimlachte. Ik draaide me naar Sebastian en keek naar zijn gezicht. Er scheen zon op zijn haar. Zijn mond stond een beetje open. Zijn lange wimpers krulden perfect. Ik dacht aan gisteravond. We hadden het gewoon gedaan.... Ik glimlachte. Sebastian's arm om mijn middel kwam in beweging. Hij knipperde met zijn ogen. Ik keek ineens recht in zijn geelbruine ogen. Hij deed een plukje haar achter mijn oor en glimlachte. Zijn ogen straalden. Ik boog naar hem toe en kuste hem. Hij haalde zijn handen over zijn gezicht en masseerde zijn slapen. Ik maakte aanstalten om uit bed te stappen maar Sebastian hield me tegen. 'Niet weggaan.' Zei hij terwijl hij me zachtjes terugtrok. Ik kroop glimlachend tegen hem aan. Hij streelde mijn haar en staarde naar het plafond. Ik keek naar een litteken op zijn sleutelbeen. Ik volgde het met mijn vinger. 'Hoe komt dit?' Vroeg ik. Sebastian zuchtte. 'Ik heb teveel littekens om te onthouden waardoor ze zijn gekomen.' Grinnikte hij. Ik sloot mijn ogen. Ik kon Sebastian's doe ruiken. Het rook naar de zee, of naar het bos..., samen misschien. Ik opende mijn ogen weer en keek Sebastian aan. 'Ik ga even douchen.' Zei ik. Hij knikte. Ik kroop het bed uit en schoot in mijn bh en slipje. Sebastian grijnsde. Ik sloop over de gang naar de badkamer. De tegels voelden koud aan onder mijn blote voeten. De nagellak op mijn teennagels was afgebrokkeld. Ik keek in de spiegel. Mijn haar stond alle kanten op en er zaten twee zuigzoenen in mijn nek. Ik glimlachte. Ik deed de deur van de badkamer dicht en draaide de warme kraan aan. Ik gooide mijn bh en mijn slipje in de washand. Ik stapte voorzichtig de douche in. Het water was de perfecte temperatuur. Ik haalde mijn handen door mijn inmiddels natte haar. Ik kreeg het gevoel van Sebastian's handen op mijn lichaam maar niet uit mijn hoofd. Zijn lippen die mijn buik raakten, mijn nek...
Ik wikkelde een handdoek om mijn natte haren en liep, alleen met een handdoek om, naar mijn slaapkamer. Sebastian had zich aangekleed en leunde tegen de vensterbank. Ik liep naar mijn kast en trok een schoon slipje en een nieuwe bh eruit. Ik gooide de handdoek op mijn bedrand en trok mijn ondergoed aan. Ik rukte de grote deuren van mijn kast open en bekeek fronsend de inhoud. Ik pakte er een grijs jurkje uit en hield hem tegen me aan. Ik draaide me naar Sebastian. Hij keek naar de jurk en schudde zijn hoofd. Hij liep naar me toe en doorzocht de kast met zijn ogen. 'Deze. Perfect.' Hij hield een donkerrode jurk omhoog. Ik knikte. 'Goede smaak.' Ik pakte de jurk aan. Ik gooide de kledinghanger waaraan hij zat op het bed en wurmde mezelf in de jurk. 'Kan jij de rits voor me dichtdoen?' Ik wenkte Sebastian en draaide mijn rug naar hem toe. Hij liep naar me toe. Ik voelde zijn handen op mij, nu nog blote rug. Hij pakte de rits en ritste de jurk voorzichtig dicht. Ik draaide me om. Ik keek hem lachend aan. 'Dankje.' Zei ik. Sebastian grijnsde. Ineens hoorde ik de klink van mijn kamerdeur. De deur schoot met een klik open en mijn moeder stond ineens in de kamer. Ik vervloekte mezelf dat ik niet aan haar had gedacht. 'Mam.' Zei ik. Sebastian draaide zich om. Hij gaf me een blik die zei: "Shit". 'Claire..' Mijn moeder keek me streng aan. 'Wie is dit?' Ze wees naar Sebastian. Sebastian trok zijn wenkbrauwen op. 'Mam niet wijzen. Dit is Sebastian, mijn vriendje.' Zei ik. Mijn moeders wenkbrauwen schoten omhoog. 'Je vriendje?' Ze zette een hand in haar zij. 'Mam, als we dit nou later bespreken...' 'Later? Niks daarvan.' Mijn moeder liep naar me toe en greep mijn pols. 'Seb.., wacht hier.' Zei ik snel.
'Ben je verdomme helemaal gek.' Siste mijn moeder toen we op de gang stonden. 'Wat? Mag ik nou ook geen vriendje hebben?' Ik keek haar vijandig aan. 'Hoe oud is die jongen überhaupt?' Mijn moeder gooide haar handen in de lucht. 'Mam..' 'Hoe oud Claire?' Ze keek me dwingend aan. Ik schudde mijn hoofd. 'I-ik weet niet...' 'Je weet het niet? Verdomme Claire.' Mijn moeder haalde haar handen door haar, wat ze altijd deed als ze zich zorgen maakte. 'Mam alsjeblieft.' Smeekte ik haar. Ze schudde haar hoofd. 'Je weet niet eens hoe oud hij is.' Mompelde ze. Ik pulkte aan mijn nagels. 'Heb je seks gehad?' Zei mijn moeder ineens. Ik deinsde van schrik achteruit en viel bijna van de trap. Ik greep me vast aan de leuning. 'Mam! Dat gaat je niks aan.' Siste ik. Mijn moeder keek me wanhopig aan. 'Ja dus.' Zei ze. 'Je hebt je laten ontmaagden door dat.' Ze wees naar de deur van mijn kamer. 'WAT IS ER GODVERDOMME MIS MET HEM?' Schreeuwde ik. Mijn moeder keek me waarschuwend aan. 'WAT? WAT IS ER MIS MET HEM?' Ik keek haar met tranen in mijn ogen aan. Mijn moeder snapte ook niks. 'H-hij...' 'Hij wat? Wat dan mam, zeg het dan!' Gilde ik. Er liep een traan over mijn wang. Ik was woedend, maar ook verdrietig. 'Ik hou van hem. Zielsveel. Ik heb dingen met hem meegemaakt die ik met niemand anders kon meemaken.' Mompelde ik. Mijn moeder trok haar wenkbrauwen op. 'Haal hem hier weg.' Zei ze. Ik keek haar aan. Haar blik was leeg, emotieloos. Dit was niet de moeder die ik kende. Ze deed afstandelijk, alsof ze me niet kende en me weg wou hebben. 'Nee.' Zei ik. Ik zette mijn handen in mijn zij en keek haar boos aan. 'Hij is niet de ware voor jou Claire.' Zei mijn moeder. Ik balde mijn vuisten. Ik voelde de adrenaline door mijn aderen stromen. 'Hoe weet jij dat nou? Je kent hem niet eens.' Gromde ik. Ik voelde mijn opkomende snijtanden prikken in mijn tandvlees. Ik klemde mijn lippen op elkaar. 'Hij is een moordenaar.' Zei ze. Ik schrok. 'Wat bedoel je daarmee?' Ik keek haar doordringend aan. 'Zijn ras is slecht.' Zei mijn moeder. Ik deinsde achteruit en voelde mijn hart sneller gaan. 'Zijn ras?' Ik deed alsof ik van niks wist. 'Het is een weerwolf Claire, een moordend beest. Een wolf. En hij moet dood, zijn hele ras moet dood.' Zei mijn moeder. Ik gilde. 'Sebastian!' Gilde ik. Ik voelde mijn lange nagels prikken in mijn hand. Ik klemde mijn hand nog strakker in een vuist en voelde de nagels prikken in mijn huid. De deur van mijn slaapkamer vloog open en ineens stond Sebastian in de deuropening. Hij hijgde.
JE LEEST
Bitten by an Alpha #1
WeerwolfClaire is een normaal meisje, die midden in Brooklyn woont. Alles lijkt normaal in haar leven, ze is een populair meisje op haar school en ze heeft een normale familie. Totdat alles in een nacht veranderd. Ze ontmoet een jongen, een jongen met een g...