5. bölüm - O'ndan bana

2.2K 152 11
                                    

Bölümü yetiştiremediğim ve sizi çok beklettim için bu kadar kısa bir bölüm oldu.

Sınavlarım vardı. Duyurusunu yapmıştım. Ara bu yüzdendi. Aradan dolayı geçen bölümün sonundan bir parça ekledim bölüme.

Keyifli okumalar ❤❤

...Arkadan gördüm onu. Kurulan standın önünde o günkü çocukla konuşuyor. Arkasından bile tanırım onu.! İlerledim yanına geldim. Tam sesleneceğim aramızda bir metre var duraksadım.

"ee ne oldu senin şu kıvırcık? Lan resmen kız yedi seni bahçede"

"yüzünde morluk istemiyorsan kes sesini okan"

"neden? Ne oldu?"

"kes dedim sana o kız hakkında doğru konuş!" sanırım havalara uçacağım! Beni koruyor ya! Dedim işte etkilendi!

"aşık mı oldun kıza yoksa?"

"gerizekalı hasta bir kıza mı aşık olacağım! Kız gidik!" hasta?

"ne demek gidik?"

"babam babasıyla arkadaşmış. Dün yemekte onlardaydım. Kızın aklı çocuk gibi. Saf akıllı. Evde deli deyip duruyorlar buna."

"akılsız diyorsun yani"

"yani hasta kızlar ilgimi çekmez diyorum."

Kalbimi eline alıp kayalıklara attı!

......

Zeynep'in ağzından

Bir kaç saniye kadar bekledim. Demek hasta kızlar ilgini çekmiyor yeşilim..

Söz veriyorum sana bu sözünü yedireceğim. Parmağına yüzüğü bir taktıralım, bebeğimle çok uğraşacağız seninle. Elimizden çekeceğin var!

Gecenin bir yarısı taptaze, daha yeşil kabuğundan çıkmamış fındık istemeyen. Antepden antepfıstığı getirtmeyen DELİ değil!

Derin nefes aldım. Tatlı gülümsememi taktım yüzüme. Kerem yanımdan geçerken beni farketmemişti bile. Bir kaç adım ilerleyip standın önünde durdum. Boğazımı temizledim.

"merhaba"sesim oldukça neşeli çıkmıştı. İstediğimde buydu zaten.

"hoşgeldiniz. Buyrun" beni tanımadığı bakışlarından ve tavrından belliydi. Gözlüklerimi çıkartıp elime aldım.

Göz bebekleri büyüdü. Dedikodu yapmak büyük günahtır tatlım.

Bir kaç çeşit gösterdim elimle. Sonrada saçlarımı geriye attım.

"bana bunlardan büyük bir tabak hazırlarmısın? Yanında da kocaman bir bardak buzlu çikolatalı süt istiyorum" sırıttı. Kaşlarıyla arkamı işaret edince döndüm. Keremin olduğunu anlamıştım zaten.

"merhabaa" dedim neşemden eksiltmeyerek. Yeşilimi gördüm, asla eksilmez zaten. Şu an sarılıp öpesim var ama olmaz.

"senin ne işin var burada?" söylediğine çocuksu bir omuz silktim.

"ben şuradaki pembe masadayım eee"

"okan"

"Heh okan. İstediklerim oraya gelirse sevinirim"

"tabii güzelim" salakça sırıtıp başını salladı.

Az önce deliydim. Güzelime terfi ettim.

Erkeklerin tümü için aklımda güzel planlar vardı. -Babam ve yeşilim hariç. - Ee eniştem ve kardeşim de vardı. Alpim ve Anılım da... Tamam hayatımda sevdiğim hatta çok sevdiğim erkekler çoktu ama ben böyleydim.

Bebeğim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin