6. bölüm - sarhoş

2.4K 152 9
                                    

Zeynep hamile değil. Hayalindeki bebeğiyle konuşuyor. Kerem ile olmasını amaçladığı bebeği.

Keyifli okumalar

Zeynep

Ayaklarım çimene uzanmış, başım Alpimin kucağında. Saçlarımla oynuyor. En sevdiğim şey.!

"bence takip daha mantıklı"

"yaa olmaz diyorum yakalanırım!"

"konuyu kapatın!"

"ayağını dişlerim Alp kes sesini!" saçlarıma asıldı.

"yaaa ağlayacağım. Acıddıı "

"şerefsiz bir it için ağlayacaksın öyle mi zeynep!"

"şerefsiz deme! Nereden biliyorsun şerefsiz olduğunu?!"

"sen nereden biliyorsun şerefli olduğunu?"

"offf!"

"siz bizi bir bıraksanıza ya! Hadi Anılım al abini git." Aylaya ters bir bakış attım. Anıl bana lazım.

"hayırr! Hayır Anıl gitme sen. Hadi gidip yeşilimle arkadaş ol. Lütfeen"

"kızım sana ne diyorum ben?! Yeşil meşil yok.! Adam sana hasta diyor lan. Sen götünde mi dolaşacaksın böyle?!"

"yaa göt möt ne oluyor Anıl? Karşında bir hanımefendi var. Doğru konuş"

"yerim sizin hanımefendiliğinizi, sokak kedileri bile sizden daha hanımefendi lan"

"Alpp bir şey söyle Anıla"

"Anıl haklı civcivim"

"Allpp!"

"Anıl haklı deli"

"ya deli demeyin bana! Deli değilim ben!"

"tabii, öyle" elimdeki çiçeği Anıla fırlattım.

"sussana sen! Söyle bakayım bebeğimin biberonunu aldınmı?!"

"zeyneeep"

"nee?"

"bebek gelsin alacağım"

"tamam işte gelmesini istiyorsan kerem ile arkadaş ol"

"lan seninle mi uğraşacağım ben. Yürü abi çoluk çocuk işleri bunlar yaa. Bebek diyor birde! "

" demek öyle Anıl, çocuğum ben tabi. Benden bıktıysan bir daha görüşmeyiz olur biter!" Başımı Alpin kucağından kaldırıp hızla doğruldum. Üstümü düzeltip koşar adım ayrıldım yanlarından. Peşimden seslenişlerini duyuyorum ama durmayacağım.

Bozulduğum çocuk demesine değil. Benim konumu - beni - önemsiz görüp, umursamaz bir şekilde telefonuyla uğraşması. Eğer beni önemsemiyorsa bir daha görüşmeyiz olur biter.!

"zeyneep bekle yaa" ayla kolumdan yakalayıp ona dönmemi sağladı. Sanırım bir tek civcivimden fayda var bana. Çok sevdiğim Alpim nerede?

"hadi gel oturalım şöyle" başımı sallayıp peşinden ilerledim. Çimenlerin içindeki banklardan birine oturduk.

"Anıl öyle söylemek istemedi"

"umrumda değil"

"zeynep yapma"

"ben bir şey yapmıyorum"

"hadi yanlarına gidelim. Alp haşladı zaten onu"

"istemiyorum"

Bebeğim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin