24. bölüm - baba dedi

2K 171 8
                                    

Finale son bölümler.. Düzenlemeden yayımlıyorum yanlışım varsa affola..

Zeynep'in ağzından

Herkesin gözü keremdeyken gülüp annemin yanına oturdu. Annem durur mu tabi hemen sorguya alacak. Açıkcası bir yanımda alsın istiyor. Benim hayır diyemeyeceğim damat adayını merak ediyorum. Ben bir tek ona hayır diyemem.

"kimi buldun? Söyle bakayım"

"daha sonra, zeynep isterse söyler"ciddi ciddi birini mi buldu bana?

"kız biri var da bana mı söylemiyorsun? Bak buradan gitmene sebep olan herifse odunla kovalarım seni"gözlerimi kaçırdım hemen. Bu sırada keremle göz göze geldik. Neydi bu bakışların sebebi?

"anne, saçmalama lütfen. Gece acıktı. Hadi kalkda güzel kızıma mama yap"

"ahh yapayım tabi hemen" geceden girdim olaya tabiki böyle herşeyi unutup kalkıp yemek hazırlayacak.

Annem mutfağa gidince Esna teyze de onunla birlikte gitti. Burak kıvranıp duruyor. Koskoca adamın haline bak ya. Liseli kızlar peşinde koşuyor. Elisa ile aralarında çok fazla yaş var.

"kerem, bizde diyoruz ki şöyle bir deniz havası mı alsak?"

"biz?"

"Ee şey, Elisa hanımla ben"

"sen söyle Elisa hanıma  abisinin ayaklarını kırmasını istemiyorsa otursun oturduğu yerde" ben kıkırdarken Elisa oflamaya başladı.

"e o zaman biz bir bahçe havası alalım"

"aynen. Onu alabilirsiniz geçen şuraya, pencereyi açın dışarıdan güzel güzel bahçe havası gelir size"

"ya abi!"

"Elisa!"

"neden hep böyle yapıyorsun yaa?!" Ağlayarak içeriye giderken bizimki de peşinden gitti. Heh, kaldık mı baş başa? Ah minik uğurböceğimi unutmamalıyım tabi. Eğilip yanaklarından öptüm. Bu sırada karşımıza yere oturan keremi farkettim.

"merhaba"

"merhaba" dedim gülümseyerek. Elini gecenin yanağına getirip okşadı biraz.

"sanada merhaba küçük hanım"

"baabbbaaaab"şaşkınlıkla bana baktı. Bende ona bakınca sıcacık gülümsedi. Kızım sürünerek keremin kucağına doğru gidince şaşkınlıkla arkasından baktım. Ee hani sen kereme huysuzluk yapıyordun?

Keremin hemen önünde oturup bacağının üzerinde duran parmaklarıyla oynamaya başladı. Eğilip saçlarından öptü kerem. Bir müddet dudakları meleğimin minik başında gezindi. Bu sırada o da parmaklarıyla oynamaya devam etti.

"zeynep, sanırım bu çok tatlı bir şey"kıkırdadım.

"çok tatlı tabiki. Kimin kızı?"

"kesinlikle annesinin hakkını veriyor"gülümsedim.

"geldiim.  Mamamız geldi anneanneciğiim " gözlerimi keremden ayıramadım bir an. Annemin dürtmesiyle kendime geldim.

"kızım, alsana tabağı elimde kaldı"

"ah pardon annecim" tabağa uzandığımda kerem uzanıp annemin elinden aldı tabağı. Şaşkınca ona bakakaldım.

"Esna bekliyor beni. Hadi afiyet olsun civcivim" o mutfağa gidince kerem gülümseyerek gözlerini gözlerime dikti. Daha sonra mamadan küçük kaşığa biraz alıp dudağına getirdi.

Bebeğim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin