10. bölüm - anlaşma

2K 187 23
                                    

Merhabaaa.. Gösterdiğiniz ilgi ❤ ben! Yerim sizi! Baktım ki bir önceki bölümümüz bölümcük olmuş. Keremin nasıl bir yol üzerinde olduğunu kimse anlamamış, hemencecik bir bölümcük daha yazayım dedim.

Keyifli okumalar!

Ona Kadar Say adlı hikayeme göz atarsanız sevinirim ❤❤

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ona Kadar Say adlı hikayeme göz atarsanız sevinirim ❤❤

  ------

'buradan tıpış tıpış gideceğini söylemiştim'

'valla geri çevireceğini sanmıyorum. Senin kız her atakta yaklaşıyor bana'

'hadi ama Alp, oyun bozanlık yapma. Hakaret yok demiştik. Bir anlaşma yaptık ve zeynep beni seçti.Asıl şimdi başlıyor eğlence. Tatilinde maymun edeceğim seninkini. Biliyormusun dediğimi ikiletmiyor hiç. '

###

Zeynep'in ağzından

Kerem ile birlikte kremimi sürüp akşama kadar odam da vakit geçirmiştik. Babamların gezintiden dönmemesi karlıydı bizim için. Kerem her istediğimi yapıyordu ya da çoğunu . Hatta bir ara ablamın bebeği için deyip - onu kandırdım tabi- bizim bebeğimize kıyafet bile almıştık alışveriş sitesinden.

"bak şimdi nasıl olacağız" ön kameranın açısını ikimize ayarlayıp uygulamadaki efekt yüzlerimize uygulandı. Ben gülerken kerem somurtmaya başlamıştı.

"çocukmusun sen? Saçma şeylerle uğraşma" bir anda ne olduğunu anlamamıştım  ama moralim bozulmuştu. Çocuksu veya değil.  Hoşlanıyordum ben bundan.

"aşşağıya inelim. Annenler gelmiştir" başımla onaylayıp kalktım yataktan. Onaylamak zorundaydım zaten. Başka ne yapacaktım ki?

Doğru tahmin etmişti. Annemler gelmiş,masayı hazırlıyorlardı.

"a- ah kızım, siz evdemiydiniz?" başımı sallayıp yanağından öpücük aldım.

"ne yaptınız? Güzelmiydi geziniz?"

"Ayy çok güzeldi. Bir gösteriler vardı görmen lazımdı kızım, bayıldım.  Keşke sende gelseydin" annemin sürekli bana kızım şeklindeki hitabı keremin burada olmasından kaynaklanıyordu herhalde. Yoksa tercihini 'deliden' yana kullanıyordu hep.

"bir daha ki sefere bende gelirim"

"zeynep, buraya bir gel kızım" babamın ciddi ifadesi kafamı karıştırsa da yanına gittim. Keremle karşılıklı oturmuş maç izliyorlardı. Yanlarına gidince sesini kıstı.

"Alp nereye gitti?"  babamın sorusuyla oluşan sessizlikten çıkan sesle kereme baktım. Bir şeyler mırıldanıyordu. Onun yüzünden gitmişti. Ben git demiştim ama buradan gitmek değildi bahsettiğim.

"eee şey işi varmış sanırım. Birde biz biraz atıştık. Bana da kızınca gitti"

"senin yüzündendi zeynep. Delirtmişsin çocuğu!"

Bebeğim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin