Merhabaa. Pamuk eller klavyeye deniliyordu değil mi? Hadi bakalım! Bol bol yorum ve vote istiyorum. Ayrıca belirtmek isterim ki bir dahaki bölüm ve ya bir bölüm sonra keremin ağzından bir bölüm yazacağım. Her şeyi daha net anlayacaksınız 😉
Keyifli okumalar..
Zeynep'in ağzından
Keremle tartışıp onu göndermiştim yanımızdan. Arkadaşlarımla sürekli kavga içerisindeydi ve bu beni sıkıyordu.! Şimdi de kahvehane de oturup, mertin gözüne buz tutuyordum.
"mert gerçekten çok özür dilerim. Benim yüzümden oldu hep."
"sorun değil zeynep. Sen olmasaydın gösterirdim ben o ite ama sen vardın işte!" Yanağından öptüm. Gerizekalı hödük! Arkadaşlarıma vurmayı hobi edindi ya.
"gidelim hadi. Merveler merak edecekler"
"Ayy tamam çabuk gidelim!" oturduğu masadan kalkıp, Ömer abiye - kahvehanenin sahibi- teşekkür etti.
Koluna girip ona sokularak sahile yürüdük.
"Ayyyh deliiii'm!!" her bir ağızdan bağırıp çullandılar üzerime. Artık şu 'deli ' lafına bir son vermek istiyorum.
Kızlarla sarıldık, sohbet ettik biraz. Bu sırada karanlıklamıştı etraf. Deniz insanı kendine çekiyordu resmen.
Merve ortaya denize girme fikrini koyunca çoğu kişi ona katılıp denize hücum ettiler. Bende isterdim ama mayom yok.
"hadi zeynep gelmiyormusun?"
"mayom yok ki" dedim dudaklarımı büzerek. Gidiyorken dönüp yanıma oturdu.
"o zaman bende seninle kalayım"
"saçmalama mert gir sen."
"yaa güzelim her gün yüzüyorum zaten. Önemli olan seninle yüzebilmekti" kıkırdadım. Aklıma gelen şeyle gözlerim parladı.
"buldum!"
"ne buldun?"
"ne giyeceğimi buldum yakışıklı"
"Yo, yoo. Kıyafetlerimi vermem"
" verirsin bence" bir kaç defa yapmıştık böyle. İç çamaşırlarımın üzerine onun kıyafetlerini giyiyordum. Gayet de rahat oluyordu ayrıca. Üstümde straplez üstüm de vardı zaten, sorun olmazdı.
"ama zeynep"
"lütfen" dedim dudaklarımı büzüp uzatarak. Tabiki kabul etti. Kim bana kıyabilmiş ki?! -Kerem i unutmayalım tabi- elini atıp çantasını aldı. İçindeki şortu alıp bana uzattı.
"Al bunu. Şunu da al. Git giyin" üzerindeki atleti de çıkartıp bana uzattı. Allah var, yakışıklı, kaslı çocuktu. Saçları sarıya çalıyordu. Arkadaşım diye söylemiyorum alıcısı çoktu yani.
Üzerinden çıkarttığı atleti alıp, giyinmemiz için yapılan yere geldim. Üzerimi bir çırpıda giyinip elbisemi askılıklara astım. Şortun belindeki ipi çekiştire çekiştire mertin yanına geçtim.
"yaa senin ne büyük belin var böyle"
"öyle söylüyor.. Kızlar" dedi göz kırparak.
"iğrençsin! Bunu hiç giymedin değilmi?" ne yapabilirim ki öyle şeyden konu açılınca aklıma geldi.
"temiz güzelim sıkıntı etme."
"iyi bari. Hadi sen gir geliyorum ben"
"okey. Her zamankine ne dersin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bebeğim
Fanfiction~Bir adet baba, bir adet yar, bir adet sevgili olmanı istiyorum.. Seni İstiyorum!~ "merhaba, boşmu?" kadın gözleriyle önündeki sandalyeyi işaret etti. "sanane?"net bir dilde konuşmuştu adam. Ama kadının ne denli ısrarlı olduğunu bilmiyordu. Zeyne...