Zeynep'in ağzından
"aç bakalım ağzını. Kocamaaan olsun"
"istemiyorum zeynep"başını yana çevirdi. Kaşlarım çatıldı hemen. İstemiyorum diyen dolgun dudaklarına avucumla vurasım geldi ama yapmadım.
"sen şimdi bana karşı mı geliyorsun?!" yalancı bir kızgınlıkla sordum. Kesinlikle sevgili olduğumuza alışamayacaktım. Teklif falan almamıştım ama gerekte yoktu.
"gelmeyeyim mi?" diye sordu masum masum. Gelme çünkü sevgilinim ben senin!ama gelde öpme şimdi bunu. Gerçekten öpme yani. Direk dalabilirsin dudaklarına.
"gelme canım. Hadi ye . İyileşmen için yemen lazım"
"ama gerçekten canım istemiyor zeynep. Yedim zaten yeteri kadar"
"ona ben karar vereyim istersen. Hı?" oflayarak yatağa attı kendini.
"yavaş hareket et lütfen" uyarıp başının altındaki yastığı düzelttim. Gerçekten yeterince yemişti zaten. Uyusun biraz, dinlensin.
"kereem, ilaçlarını içmedin ama?" küçük bir panik yaşadım o an. İlaçlarını aksatmak istemiyordum. Çabucak sağlığına kavuşsun istiyorum.
Yavaşça başını dikleştirip ilaçlarını içirdim. Geriye yattı hemen. Saçlarından öpüp örtüsünü düzeltip odadan çıktım. O rahat rahat uyusun bende sevgililik durumumuzu sindireyim.
"zeynep! Neredesin kızım? Seni arıyorum kaç saattir!"
"günaydın anneciğim. Ayrıca saat sabahın körü. Ne yapacaksın beni bu saatte?"
"a-ah şu zilliye bak sen. Misafir var kahvaltı hazırlayacağız tabiki"
"hıı o konu. Anneciğim keremin kahvaltısını hazırlayıp yedirdim onu. İlaçlarını içti uyuyor şimdi"
"iyi mi çocuk? Bir şey mi oldu? Neden o saatte kalktınız?" bir şey oldu tabi. Senin öküz oğlun benim bir tanecik, fırından yeni çıkmış sevgilime, yumruk attı.
"yavaş anneciğim, ağrısı vardı. Yedirip ilaçlarını içirdim bende"
"neden sen yavrum? Bu çocukla aranızda bir şey mi var yoksa??"
"ah hayır tabiki anne. Burak beni çağırdı. Hani hastanede de ben ilgileniyordum ya ondan herhalde."
"hıı iyi bari" rahatladı mı bu kadın? Ne yani birlikte olsak istemeyecek mi?
"anne, kerem kötü bir insan mı? 'İyi bari ' ne demek oluyor?"
"onda sorun yok kızım. Sorun sende. Seni alacak olan oğlan bir gün gelip bu deliyi bana kakaladınız diyecek. O zaman ne yapacağız? Tanıdık biriyle olmaz asla"
"aşkolsun, kalbimi kırıyorsun anne"
"bir şeycikler olmaz sana. Hadi gidelim yavrum" ya bu haksızlık. Ben daha sevgililik analizi yapacaktım offf!
Mutfağa geçip kahvaltı hazırlamaya çalıştım. Canıma, özendiğim kahvaltıyı onlara özenip hazırlamayacağım tabiki. Özensem ancak ortaya bir şey çıkıyor, özenmesem ne olur belli değil.
"kızım sen güzelce sebzeleri ayarla bende diğer kalanları yapayım"
"ben mi?"
"evet sen anneciğim haydi"
"ben yapamam ki anne. Hem ne ki bu şimdi? Ben masaya kırmadan tabak götürsem şükrederdin sen."
"doğru kızım, doğru da misafirler var. Tek başıma yapsam demezler mi bu evin kızı nerede diye. Neden sana yardım etmiyor diye?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bebeğim
Fanfiction~Bir adet baba, bir adet yar, bir adet sevgili olmanı istiyorum.. Seni İstiyorum!~ "merhaba, boşmu?" kadın gözleriyle önündeki sandalyeyi işaret etti. "sanane?"net bir dilde konuşmuştu adam. Ama kadının ne denli ısrarlı olduğunu bilmiyordu. Zeyne...