20. bölüm - evlenelim mi?

1.9K 160 9
                                    

Keremin ağzından

Kucağımda uzanan sevgilimin yanağını okşuyorum sürekli. O kesintisiz iç çekerken canım acıyor. Bir anlık boşluğa denk gelip o sözleri nasıl söyledim bilemiyorum.

Eğilip alnına hafif bir öpücük bıraktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Eğilip alnına hafif bir öpücük bıraktım. Buz gibi havada yanıyor alnı.

"zeynep, eve gidelim mi güzelim?" bir şey söylemedi. Daha sıkı sarıldım ona. Açılan yerlerini örttüm ceketimle.

Alpin söylediğine göre dikenlikten yuvarlanmış. O yüzden kıyafetleri yırtılmış. İnanmadım tabiki. Zeynep bir şey söylemeden de inanmayacağım kimseye. Çağan abi arabayı bize bırakıp diğerlerini alıp gitti. Karanlık, ıssız ormanda başbaşayız güzelimle.

"zeynep, ağlama artık güzelim. Özür dilerim, hatalıyım biliyorum" kollarındaki ellerini çözüp, yanağındaki elimi tuttu. Avuç içime uzun bir öpücük bırakınca daha da kötü oldum.

"seni çok seviyorum ben"

"biliyorum bebeğim, biliyorum özür dilerim"

"ben sadece seni seviyorum"

"biliyorum güzelim . Bende seni seviyorum. Çok seviyorum hemde" kolunu belime dolayıp kucağıma gömdü kafasını. Saçlarına gömdüm burnumu. Saçlarındaki yapraklar değdi burnuma.

"artık gitme vakti" kucaklayıp kaldırdım onu. Başını boynuma gömdü hemen. Sıkıca sarıldım. Arabanın arka kapısını açtım. Rahat bir şekilde yatırmalıyım onu.

"senin yanında oturacağım"

"uzan bebeğim. Rahat ol"

"hayır. Yanında olacağım" başı omzumda, kolları kolumu sarmış bir şekilde geldik tüm yolu. Ayla kapıyı açınca diğer tarafa geçip tekrar kucağıma aldım onu. Eve getiremezdim sevda abla sorguya tutar. Bana gitsek annem soracak. En iyisi burası sanırım.

Ayla peşimizde telaşlı telaşlı dolaşırken gösterdiği odaya bıraktım zeynepi.

"ben ona duş aldırayım. Sen gidebilirsin artık" ciddi mi diye kaşımı kaldırıp baktım ona. Bana git diyor kadın, sevgilini bırak git diyor.

"aşşağıda bekleyeceğim, aldır sen."

"beklemene gerek yok, gidebilirsin"

"ayla, aldırıyormusun yoksa ben mi aldırayım?"

"zeynep, öldürür seni"

"işini yap o zaman!"

"emredersiniz beyfendi"

"ya kızım, sen niye böyle saçma saçma şeyler yapıyorsun!? Zeynepe yardım etmeye gitsene"

"yardım edeceğim tabiki. Onu senden daha çok düşünüyorum."

Bebeğim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin