14. bölüm - kıskanç sevdiğim

2.2K 168 10
                                    

Merhabalarr.. Geçen bölüm oluşan hata yüzünden özür dilerim. 

Uzun bir bölümle gelmek istedim. Bu yüzden birazcık beklettim sizi. Mutlu, mutlu okuyun inşallah.

Yorumlarınızı ve votelerinizi göreyim canlarım. 💜

Zeynep'in ağzından

Yepyeni bir güne ve hayata başlıyordum. İlk önce bütün kötü düşünceleri kafamdan atıp kereme odaklanacaktım.!

Yapılacaklar - 1

'Keremi ve ailesini araştır'

Kaleyi  içten fethetmek lazımdı ve bu benim için çok kolay olmuştu. Annesi, kardeşi, sevmediği amcası ve ailesini, anne tarafındaki kuzenini, ölen babasını hemencecik bulmuştum.

Yapılacaklar - 2

'Özge ve Merve ile -keremin kuzeni ve kızı - iyi anlaşılacak ve aramız sıkı tutulacak. '

Bu da zor olmamıştı. Kim beni sevmezdi ki.  İllaki sevdirirdim kendimi! Kereme de sevdirecektim.

Yapılacaklar - 3

'Yeşilimi sıkmadan hergün yanına gidilecek '

En güzel maddelerden biri de buydu. Onu gördüğümde içimde tarif edilemez bir duygu oluşuyordu. Hani derlerya kelebek uçuyor diye. Aynen öyle.

Yapılacaklar - 4

'üçüncü madde aralıksız yerine getirilecek. Devamı ondan sonra belirlenecek'

Evet, daha bir sürü madde olacaktı ama üçüncüyü yerine getirmem gerekiyordu ilk.

O günün ardından iki hafta geçmişti. Ne kerem bana karşı yumuşamıştı,  ne de ben alpe karşı yumuşamıştım. Kısır döngü böyle devam ediyordu. Kerem yumuşayacaktı ama bu netti!

Koşar adım odama geçtim. Akşam hazırladığım beyaz elbisemi geçirdim üzerime. Kahve ayakkabılarımı da ayağıma geçirip saçlarıma dalga attım. Çantamı da boynuma asıp hızla çıktım evden.

Bugünkü  amacım yeşilimi pastaneden çıkartıp birazcık eğlenmek - her ne kadar benimle konuşmayıp, beni terslese de-

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bugünkü  amacım yeşilimi pastaneden çıkartıp birazcık eğlenmek - her ne kadar benimle konuşmayıp, beni terslese de-

Koşar adım pastaneye ilerlerken telefonumun mesaj sesini duydum. Oflayıp çantamdan çıkarttım. Anıl mesaj atmış,  sahilde buluşmak istediğini söylemiş.  Adımlarımı sahile çevirdiğimde içimden uzun sürmemesi için dua etmeye başlamıştım bile..

Allahım bir saat sonunda ayrılabildim Anılın yanından. Yine Alpi anlattı bana. Kötü olduğunu,  işten eve evden işe gittiğini. Abarttığımı falan filan. Bir ara keremi de kattı araya ama anlamıyorlardı ki benim kırgınlığım keremle olan kısmı değildi. Benim üzerime iddiaya girmesi ve bunun kendi fikri olmasıydı. Abim dediğim adam bunu yapmamalıydı bence.

Bebeğim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin