SON

2K 132 6
                                    

Zeynep

Keremin isteği ile aldığımız gelinliği tekrar giydim. Kızımın minik gelinliğini de giydirdim.

"anneciğim, çok güzel olduk değil mi? Baba bize bayılacak." ellerini birbirine çarptı. Kucaklayıp yanaklarından öptüm sulu sulu.

"kızım, ne yapıyorsunuz siz? Aaa"

"ne yapıyoruz anneciğim? Bir şey mi oldu?"

"bir de soruyormusun? Damadım sizi beklemekten ağaç oldu aşağıda"

"neden bekliyor ki anneciğim? Gelsin yukarıya"

"aaa örf adet bilmezmisin sen? Damat odaya kadar çıkar mı hiç?"

"ama bu sadece deneme" odaya elinde kırmızı kurdaleyle burak girince sesim kısıldı bir anda. Deneme değildi bu. Kerem kandırmıştı beni.

"burak?"

"ablacığım" gözleri dolu dolu yanıma geldi. Abla demesi olaydı zaten.

"ben sandım ki"

"yanlış sanmışsın kızım. Ben şimdi minik gelini alayım babasına getireyim. Sana da kızları göndereceğim"

"anne sen"

"ne sandın? Kız dolanıp duruyor çocuğun peşinde baba baba diye. Anlamayacakmıydım?"

"özür dilerim" sesim kısık çıkmıştı. Annem gelip bana sarıldığında başımı göğsüne yasladım. Saçlarıma öpücükler kondurdu. Bu da demek oluyordu ki kerem herşeyi halletmiş, annemlerle konuşmuştu.

"yaa yapmayın bozulacak vallahi her yanı" içeriye mızmızlanarak ayla girince kıkırdadım.

"gel bakalım anneannesinin gülü." Annem geceyi alıp dışarıya çıktı. Ayla ve ablam geldi yanıma. Kolumdan tutup sandalyeye oturttu beni ayla.

"Kızlar çabuk olun. Beni bekleyen güzeller güzeli sevgilim var aşşağıda. Sizi bekleyemem"

"üşenmem topuklu ayakkabımı kafanda paralarım burak! Kes sesini."

Kerem

Merdivenlerde sevda teyzenin kucağındaki geceyi gördüğümde fatih abiden izin alıp onlara yaklaştım. Gece ellerini çırpmaya başladı. Gülümsedim onu bu haline. Beni görmeden nasıl bu kadar benimseyebildi bilmiyorum. Ama hiç bir şikayetim yok tabiki. Sevda teyzenin kollarından aldım onu. Yanaklarından öptüm bolca.

"bebeğim, çok güzel olmuşsun sen"

"baabbabbrr" ellerini yanaklarımda dolaştırdı. Burnundan öptüm.

"meleğim"

"damat, torununu bana getir!" fatih abi sahte bir kızgınlıkla seslenince koşar adım yanına gittik geceyle. Minik gelinim hemen dedesine açtı kollarını. Fatih abinin kucağına bıraktım onu.

"düğün olmadan bir daha mı düşünsek fatih? Gidecek evimizin prensesleri" gözlerim şaşkınlıkla açıldı. Böyle bir şey yapmazlar değil mi?

"ananee"

"hiii benim yakışıklı torunum. Neredeydin sen? Hoşgeldin"

"iyii geediim. Babaamla büüüs büüük şeey aadık. Daaaıı!" yanımıza gelip geceyi çekiştirmeye başladı. Kaşlarımı kaldırıp elini tuttum.

"kaan yapma bitanem. Canı acıyacak"

"baanee beee geeşem tuşaana"

"fatih abi" geceyi tekrar fatih abiye uzattım. Aldı hemen.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 22, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bebeğim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin