Zeynep'in ağzından
Hiç bir şey yapmadan öylece bakınıyorum bomboş duvara. Dün gece aklıma gelince yine tutamadım gözyaşlarımı. Sevmiyor işte beni asla da sevmeyecek. Aşık olmayacak bana. Hayalimdeki gibi evlenip yuva kuramayacağım onunla.
"zeyneep, hadi kuzum kalk o yataktan. Bak, geri döner kerem. Şaşırmıştır sadece. Yoksa sen o haldeyken neler çektiğini gördük. Seviyor seni" sevmiyor.
"Ayla, bana bilet alırmısın?"
Kerem'in ağzından
"eee sonra ne oldu?"
" bıraktığımda leş gibi yerde yatıyordu it! İnşallah kargalar üşüşmüştürler üzerine. "
"tamam oğlum, onu anladık. Tabi leş gibi kalacak şe***siz pez***nk! Zeynep ile ne yaptığınızı soruyorum"
"olmadı işte abi. Ne yapacağız"
"kerem, algı da bir problem mi oluştu koçum? Anladık. Cevap vermedin kalktın geldin de, ne yapıyorsun diyorum"
"haa abi istediği az buz bir şey değil ki. Evlilik diyor. Çocuk oyuncağı mı bu?"
"çocuk oyuncağı değil. Zaten siz de çocuk değilsiniz koçum"
"ben.. Hazır değilim abi. Evet zeynepi seviyorum ama evlenmek... Offf!" Başımı ellerimin arasına aldım. Ben istemiyorum. Sanırım evlilik bana bir kaç beden büyük gelir. Ben yapamam.
"seviyorsun öyle mi?" başımı salladım evet seviyordum zeynepi. Yalan değildi bu.
"o zaman şöyle bir şey söyleyeyim sana, zeynep gidiyor ve kalması için tek şart evlenmeniz" kaşlarım çatıldı anında. Derin nefesler aldım.
"nereye gidiyor? Saçmalama abi" yerimden kalktım hemen. Bensiz hiç bir yere gidemez. Sevgilim o benim.
"dur lan. Misal diyorum. Gidecek diye değil"
"haa. Eminmisin?"
"evet. Otur hadi" derin bir nefes alıp tekrar oturdum sandalyeye.
"söyle bakalım ne yapardın?"
"gitmesini istemezdim. Çünkü o benim sevgilim"
"yani?"
"gitme derdim"
"bu kadar mı?"
"evet. Başka ne yapacağım ki?"
"gitme demek gibi bir seçeneğin yok kerem
. Ya evleneceksiniz ya da zeynep gidecek""abi ben.. Gerçekten hazır değilim" Çağan abi başını salladı yavaşça.
"sen bu kıza aşık değilsin oğlum. Git canını yakmadan güzel bir şekilde söyle ona bunu. Ki o da yoluna devam etsin"
Zeynep'in ağzından
Montuma sıkıca sarılıp bavulumu merdiven basamaklarından yavaşça indirdim. Annem önce bavula sonra bana baktı.
"hayrola?"
"salona geçelim mi anneciğim?"
"zeynep neler oluyor kızım?"
"babamın yanında konuşalım lütfen" annem başını sallayınca bavulumu orada bırakıp babamın yanına geçtik. Annemi babamın yanına çekerek ortalarına oturdum.
"zeynep, bir şey mi oldu prensesim?" başımı salladım usulca.
"ben.. Meriçin yanına gidiyorum"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bebeğim
Hayran Kurgu~Bir adet baba, bir adet yar, bir adet sevgili olmanı istiyorum.. Seni İstiyorum!~ "merhaba, boşmu?" kadın gözleriyle önündeki sandalyeyi işaret etti. "sanane?"net bir dilde konuşmuştu adam. Ama kadının ne denli ısrarlı olduğunu bilmiyordu. Zeyne...