Někdo zazvonil a já se probudila. Probudila jsem se jako první. Zvonek zazvonil ještě jednou. Rychlé jsem se převlékla triko a kalhoty a šla jsem otevřít. Stál tam pošťák. Předal mě balík a řekl gratulují a odešel. "Gratuluji k čemu?" Ale to už byl dávno pryč. Přišel mi balík? Já si nic neobjednávala. Zavřela jsem dveře a začala rozdělávat balík. Byla tam malá krabička a psaníčko. Začala jsem číst. Milá Lauro, už dlouho jsme spolu a máme spolu jedno dítě. Vím že mě miluješ a já tebe taky. Nechtěla bys se jmenovat Andersonová? Nechtěla bys sis mě vzít?
Otevřela jsem tu krabičku a tam byl krásný prstýnek a uprostřed byl pravý diamant.
Já se jenom otočila a on tam stál a usmíval se. Já jenom s otevřenou pusou jsem na něho dívala. Chvíli bylo ticho a potom jsem se rozeběhla a objala ho a do ucha mu pošeptala slovo "Ano." Daniel se rozzařil. Potom přiběhla Katharina a taky nás objala. Takže já se budu jmenovat Laura Andersonová? Super. Začali jsme se líbat. Katharina se jenom na nás myslím obličejem podívala a řekla: "Fůj." Ten moment jsem si vzpomněla jak jsem poprvé viděla Daniela na baseballovém hřišti se líbat se Šarlotou.
Přestala jsem. V tu chvíli se mi udělalo špatně. Letěla jsem pro jistotu na záchod kdyby náhodou jsem chtěla zvracet. Asi bych mu to měla říct. Daniel ke mě doběhl: "co je?!" Jo řeknu mu to aby si nemyslel že něco tajím. "Jsem těhotná."
D: Cože?!
Já: "Včera jsem si dělala těhotenský test a byl pozitivní."
D: "To je skvělí. Víš jestli to bude holka nebo kluk?"
Já: "Ne, chci se nechat překvapit."
D: "Tak jo."
Všimla jsem si Kate, která stála za ním. Ta se jen naštvaně zamračila a odešla. Daniel a já jsme šli za ní. Zabouchla se do svého pokoje.
Nemá klíč takže nebyla zamčená. Otevřela jsem dveře a zarazila jsem se. Ona si ze všech věcí udělala bunkr a přestěhovala stůl. Zeď byla pomalovaná.
Já:" Jeden den jsem tu nebyla se podívat a už je to tu úplně jinak, ale ta malba na zdi je zajímavá." Ona namalovala sebe mě a Daniela. Kate byla zalezla v bunkru a byla načučená.
D: "Kate co je?"
K: Nechci aby jste měli dítě!"
Já: "ty nechceš mít sourozence?"
K: "ne!"
Já: A proč?
K: Protože se o mě už nebudete zajímat!
D:" Prosím tě co tě to napadlo. Ty jsi naše dcera a navždy budeš. My tě budem mít rádi pořád."
K: "Co když tomu dítěti ublížím."
Já: "Neublížíž. Nikdy nikomu neublížilas tak proč bys měla?"
K: "Ublížila jsem těm klukům a dětem z dětského domova a tomu pánovi v té továrně."
D: Všichni byli zlí a v tom dětským domově bylas ještě moc malá. Navíc zachránilas mnoho dětí v té továrně."
K:" Až na jedno" Zas si na to vzpomněla. Nechci už to řešit. Je to hodně nepříjemný pocit. Vydělá jsem umřít malé dítě, který před sebou mělo celý život.
Já: "Víš co? Tak vymysly nějaké jméno pro dítě. Nevím co to bude ,ale můžeš vymyslet holčičí i klučičí."
K: "Tak dobře."
D:" Tak my jdem řešit svatbu."
Já: "Jo jo"
Šibalsky jsem se na něho podívala.
ČTEŠ
Kluk Z Baseballu
RomanceTento příběh vypráví, holka jménem Laura, která má mladšího bratra Viktora ,který chodí do baseballu. Laura potká na zápase bratra, jednoho kluka jménem Daniel, který tam byl taky ze svým malým bratrem. Daniel taky hraje baseball, ale je...