"...protože ...mám něco nadlidského, ale to je nepochopitelné."
Já se jenom usmála. "Je to pochopitelné. Tvůj táta to má taky."
K:" Já to ale nechci mít! Kvůli tomu nemám kamarády." Sedla si na postel a začali jí téct slzy z těch modrých očí.
D: "Umíš to ovládat?"
K: "Tak úplně ne. "
Danielovi se rozsvítily ruce a přitáhl krabičku s kapesníky k ní. Katy se podívala na své ruce a zkusila něco přitáhnout. Nešlo to.
D: "Tak asi nemáš modře zářící ruce, jako já, ale máš zářící modře oči. Zkus těma očima přitáhnout nějakou věc."
K:" Já nevím, ale vždy když jsem se na někoho podívala, tak se něco stalo. "Na okno si sedl ptáček a Kate se mu zadívala do očí. Ten ptáček s toho okna spadl." To neee! To jsem nechtěla!"
Chtěla po nás aby jsme odešli. Šli jsme do kuchyně.
Já: "Na nás to ale nefunguje, že?"
D: "Lauro pamatuješ když se narodila a dívali jsme se jí do očí? Nic se nestalo. A ten tvůj bratr Viktor a Ell jak se jí podívali do očí něco se stalo."
Já: "Pamatuju. Nemá to podle nálady? Že kdyby myslela na něco pěkného tak by to bylo jinak."
D: "Možná jo."
V chodbě spadla váza a stála tam Katharina. "Máte papíry?" Smutně se zeptala.
Já: No jistě že máme. Šla jsem do skříňky do místnosti, kde je počítač ,papíry a další věci, které by jsme potřebovali. Vzala jsem bloček a dala jsem jí to. "Tady máš víc kdybys potřebovala."
K: "Děkuji." Odcházela do svého pokoje.
D:" Hej, Kate pojď sem!" Katharina pomalu k nám přišla. Jaké máš ještě schopnosti.
K: "Mám velkou sílu a ubližují lidem."
Já: "Ty neubližuješ lidem. Jenom to neumíš používat."
D: "Kate?"
K: "No?"
D: "Nechceš si zahrát baseball?"
K: "Neumím to hrát."
D: "Já tě to naučím, mezitím maminka Laura udělá večeři."
K: "Tak jo."
Mezitím co hráli baseball ,dělala jsem večeři. Byl to salát s ledovím masem. Najednou něco prorazilo zeď. Koukla jsem se z okna a tam stála Kate s baseballovou rukavici. Když jsem si ji všimla utekla do svého pokoje. Chudák ještě to neumí ovládat. Takže má velkou sílu a ty modré oči. Co ještě má? Tu zeď musíme opravit. Šla jsem ji odnést do pokoje jídlo a ona tam asi zkoušela co dovede. Jak mě uviděla přestala.
Já:" Tady máš jídlo." Položila jsem ho na stůl.
K"Nemám hlad."
Já: Ale máš, jenže jsi teď naštvaná, tak to nechceš přiznat."
K: "Máš pravdu. Ty dokážeš vnímat lidí a víš ,co jim je."
Já: "Nevím. Asi jo. Tak se najez. Co si pořád kreslíš?"
K: "Ale nic."
Já: "Ukaž"
Ukázala mi co si kreslila a bylo to překrásné. Má na to nadání, takhle bych to nikdy nenakreslila ani já. Měla toho hodně nakresleného a hlavně kreslila nějaké svoje návrhy na kostým superhrdiny a pak svoje oči, děti ve školce, mě a Daniela, to nakreslila asi dneska. Kreslila to jenom tužkou ,kterou už měla úplně malinkou.
Já: "pokud budeš chtít pastelky, nebo tužky, tak ty máš v pouzdře. Jsou tvoje, všechno je tvoje tady v tom pokoji, můžeš si hrát a brát si co chceš."
K: "Já vím. Necháš mě tu osamotě?"
Já:" jistě, kdybys něco potřebovala přijď za mnou nebo tátou."
K: "Mužů vám říkat zatím jménem, že jo?"
Já: "No jasně. "Pousmála jsem se na ní a ona na mě taky a já odešla.Další kapitola je tu. A doufám, že se vám líbí.B-) Kdyby jste našli chyby, pište do komentářů.;-)
ČTEŠ
Kluk Z Baseballu
RomanceTento příběh vypráví, holka jménem Laura, která má mladšího bratra Viktora ,který chodí do baseballu. Laura potká na zápase bratra, jednoho kluka jménem Daniel, který tam byl taky ze svým malým bratrem. Daniel taky hraje baseball, ale je...