On: "Co máš za těma zádama?!"
Já: "Nic"
On: "Něco tam máš a já vím co."
Já: "Jakto?!"
On: "Za tebou je otevřena skříňka a není tam ta složka, co tam byla."
Přišel za mnou a ptal se, jestli jsem v pořádku. Vytrhl mi složku z ruky. Odpověděla jsem jo a on mě políbil. On je tak sladký.
Já: "Můžu už jít domů? "
On: Jo, ale až po sexu.
Já: coooo!!?
Začala jsem couvat a on mě chytl za ruce. Musíš se odreagovat."Začala jsem sebou škubat. Když se mi podařilo odtrhnout jeho ruce od mích, nevěděla jsem kam mám utéct, protože dveře byli zamčený a okno nešlo otevřít. Daniel tam stál uprostřed pokoje a koukal na mě divným pohledem, jak se snažím dostat ven. Pak jsem si uvědomila, že je to marné. Sesunula jsem se k zemi a začala brečet. Určitě bych chtěla mít sex, někdy. Ale né takhle a ještě z nějakým člověkem ,který má super schopnosti. Nevím co by mi udělal. Takhle jsem to nechtěla.
On: "Louro, Nebreč. To bude dobrý. Vždyť mě máš ráda, nebo snad ne?"
Já:" Možná. Určitě mě teď čteš myšlenky, že?! "
On: "Nečtu, tobě nedokážu. Nevím jak, ale prostě to nejde. Nejde to protože mě miluješ. "
Já: "Prosím, pusť mě domů."
On: "Až po sexu! "
Já: "Ty jseš zlej! "
On: "Já vím"
Já: "Mě nedonutíš!"
On: "Vážně?!" Šibalsky se pousmál.
Vyslíkl si triko. Měl břišáky. No možná bych mohla. Ne Lauro co to tady placáš! No možná bych mohla ,ale až někdy příště.
On:" Ježíš, pojď neboj se. Já nejsem zlej. Ty jseš hrozný strašpytel. Nechovej se jak malá."
Já: "Nejsem malá! Nikdy jsem sex neměla."Zvedla jsem se. On mě strčil a já spadla na postel ,která byla za mnou. Sám si lehl na postel a sundal mi triko. " Já tě to naučím. Začal mě líbat na krku. Zezačátku se mi to nelíbilo, ale pak jako bych měla v břiše milión motýlů. Byl to krásný pocit, že mě má asi rád. Začala jsem si to užívat, začala jsem ho horlivě líbat, byl to krásný pocit!!! Sundala jsem mu kalhoty, a on zase mě, vyzvedl mě do náruče a já mu omotala nohy kolem hrudi, líbali jsme se tak moc vášnivě, v tu chvíli jsem si uvědomila, že ho moc miluji. Slezla jsem z něho a hodila ho na postel, byly jsme oba tak rozpálení. Oba jsme na sebe koukaly a najednou to bylo, nebyla jsem už panna, ten první moment byl nezapomenutelný, bylo to tak okouzlující, chtěla jsem to dál a on taky, byl to sex plný vášně a lásky. Byl na mne až tak tvrdý že to chvílemi bolelo, je to tak příjemný, nemůže přestat. Začal jsem ho líbat po hrudi, a šla jazykem čím dál více dolů až jsem ho měla v puse, bylo mu to příjemný a já byla nadržená ještě víc než před tím, za chvíli jsem zase na něm seděla, chtěla jsem ho zase mít v sobě a užívat si, líbal mě po celém těle dokonce i dole. Už jsem nemohla, ale on pořád jo. Řekla jsem, že už dnes stačí a šla spát, jen jsem mu dala vášniví polibek a usla jsem vyčerpáním.Líbí se vám tato kapitola? Mužů pokračovat? Není to na vás moc drsný nebo úchylný? ;-) Pište do komentářů.
ČTEŠ
Kluk Z Baseballu
RomanceTento příběh vypráví, holka jménem Laura, která má mladšího bratra Viktora ,který chodí do baseballu. Laura potká na zápase bratra, jednoho kluka jménem Daniel, který tam byl taky ze svým malým bratrem. Daniel taky hraje baseball, ale je...