Eva word wakker al voor de Wekker. Ze is misselijk en heeft hoofdpijn ze wilde niet opstaan om naar de badkamer te gaan niet nu ze zo fijn ligt. Ze kijkt op naar Wolfs zijn ogen gesloten aan zijn ademhaling voelt ze dat hij nog slaapt. Hij is leuk zelfs zo met zijn haren warrig en wat hem volgens haar nog aantrekkelijker maakte was zijn blote borst. Haar vingers strelen door zijn borsthaar terwijl ze diep in en uitademt. Haar misselijkheid zo een beetje proberend te onderdrukken. Eigenlijk kan het niet vond ze hun zo in een bed. Maar tegelijk voelt het fijn veel te fijn. Geen nachtmerrie heeft ze nog als hij bij haar ligt alleen maar fijne dromen. Langzaam gaan de ogen van Wolfs open hij is wakker geworden van Eva. 'Goeiemorgen' fluistert hij zacht. 'Morgen' mompelt ze. 'Wolfs ik wil je wat vragen maar als je het niet wil moet je het ook zeggen want dan snap ik het' frunnikt ze aan haar dekbed. Wolfs knikt zachtjes wachtend op wat ze wil vragen. 'Nou ik heb morgen een echo als controle zou je alsjeblieft mee willen' durft ze hem niet aan te kijken. 'Tuurlijk Eef ik ga je helpen we doen het samen, altijd' zegt hij zacht terwijl hij een kus in haar haren geeft. Zijn hand pakt die van haar en geeft er een zacht kneepje in. 'Hoe laat moeten we er zijn'. '10 uur heb ik afgesproken' verlaat een zucht van opluchting haar mond. 'Dan zal ik Mechels zeggen dat we later zijn' streelt zijn hand nu haar arm. Ze zijn allebei niet van plan elkaar los te laten of uit bed te stappen ookal zijn ze alleen vrienden en zullen nooit toegeven dat ze van elkaar houden maar dit voelde voor allebei ongelofelijk fijn.
JE LEEST
Stay strong
FanfictionNadat Eva zich als lokagente bij een verkrachtingszaak vrijwillig aan bied gaat het helemaal mis. wolfs was het er vanaf het begin afaan niet mee eens geweest maar hij kon haar niet tegenhouden. Ze komt in de handen van de verkrachter en Wolfs is h...