eva hangt wat op de bank terwijl wolfs ontbijt staat te maken als de bel gaat. 'Ik loop wel blijf nou maar liggen' weet wolfs ook wel dat vannacht haar veel te veel uitgeput heeft. En terwijl hij de oudste van het stel is is bij hem niet te merken dat hij de halve nacht heeft wakker gelegen. Even later komt wolfs samen met anouk van de trap af lopen. 'Goedemorgen' begroet ze eerst eva en daarna finn. 'Ik zei toch dat ik geen kraamhulp nodig heb' zucht eva een keer diep. 'Je heb niet zo veel keus we zullen het met elkaar moeten doen' tilt ze finn uit de box. 'Dit is nog steeds mijn huis en als ik zeg dat ik u hier niet wil hebben gaat u weg . En leg mijn zoon terug' klinkt eva boos als ze is opgestaan en naar anouk toe loopt. dit alles onder toezicht van wolfs die niets in kan brengen op de uitbrander van zijn beste vriendin. 'Sorry maar dit is verplicht zo kan ik alles uitleggen en jullie helpen met jullie zoontje en het huishouden' stottert anouk. 'We kunnen het prima zelf' pakt eva haar kind uit anouk haar handen om vervolgens naar de bank te lopen. 'Mevrouw ik denk dat het toch beter is om...' 'ben ik niet duidelijk wegwezen' onderbreekt eva haar. Ze vind het maar niks dat een wildvreemde zomaar zich met haar en haar kindje gaat bemoeien. 'Ik denk dat u beter kan gaan en morgen terug kan komen' vind wolfs het zo wel genoeg. 'Nee dat kan niet dit is mijn werk ik moet hier komen werken' gaat ze er tegenin. 'tot morgen' knikt wolfs waarna hij haar de deur wijst. wolfs loopt met haar naar boven waardoor eva alleen met het kindje is. 'Hey finn' fluistert ze zacht als ze zijn handje pakt om er een klein kusje op te geven om vervolgens kleine kusjes op zijn gezichtje te drukken wat het jongetje blij doet spartelen. glimlachend drukt ze nog een kusje op zijn wangetje niet doorhebbend dat wolfs alweer in de woonkamer staat.
JE LEEST
Stay strong
FanficNadat Eva zich als lokagente bij een verkrachtingszaak vrijwillig aan bied gaat het helemaal mis. wolfs was het er vanaf het begin afaan niet mee eens geweest maar hij kon haar niet tegenhouden. Ze komt in de handen van de verkrachter en Wolfs is h...