Verschrikt laten ze elkaar los beide nu pas beseffend wat ze werkelijk aan het doen waren. 'Sorry' stamelt ze. 'Uh ja sorry' zegt ook Wolfs wat ongemakkelijk terwijl hij zijn blouse vast maakt terwijl Eva haar bh weer vast maakt. Wolfs loopt snel haar kamer uit om van de ongemakkelijkheid weg te komen. Eva gaat op bed zitten en doet ook haar shirt Weer aan. Afleiding had ze wel gehad dat wel maar hoe moet ze hem nu onder ogen komen. 'Hey lieverd' loopt Wolfs de trap af waar zijn dochter al bij de pannen staat de kijken wat ze zouden gaan eten. 'Heey moet ik maar even helpen' schud ze lachend haar hoofd bij het zien van het eten dat bij lange na nog niet klaar is. 'En kan je nou niet eens je haar fatsoenlijk doen' grinnikt fleur bij het zien van het warrige haar van haar vader. Wolfs besluit er niet op de reageren en het goed te doen.
'Eef kom je eten' roept hij naar boven omdat Eva nog niet beneden is gekomen. Een deur hoort hij dichtvallen gevolgd door voetstappen die de trap aflopen. Een wat ongemakkelijke glimlach zend ze Wolfs waarna ze fleur gedag zegt. Het eten word op tafel gezet waar Eva met een afkeurende blik naar kijkt. 'proef nou maar je lust het'. 'Ik eet niets wat ik niet ken' schud ze dan ook haar hoofd. Een diepe zucht verlaat Wolfs zijn mond. 'Als het niet goed is kook je de volgende keer gewoon lekker zelf' zegt hij kwast. Hij is er onderhand wel klaar mee dat ze altijd zo moeilijk doet als hij een keer iets kookt wat ze niet kent. 'Sorry ik ik wil gewoon graag weten wat het is' stamelt ze terwijl ze toch maar begint te eten. Dit alles word gevolgd door fleur die met een opgetrokken wenkbrauw naar de twee kijkt.
JE LEEST
Stay strong
FanfictionNadat Eva zich als lokagente bij een verkrachtingszaak vrijwillig aan bied gaat het helemaal mis. wolfs was het er vanaf het begin afaan niet mee eens geweest maar hij kon haar niet tegenhouden. Ze komt in de handen van de verkrachter en Wolfs is h...