deel 28

697 28 4
                                    

wat twijfelend loopt eva in bikini het hokje uit. Ze is al redelijk dik en je kon al een beetje zien dat ze zwanger is maar eva vind het vooral lelijk ze wil liever haar platte buik terug. De pistolen van zowel wolfs als eva liggen diep in de tas verstopt zodat niemand ze zou kunnen zien maar ze ze wel mee hebben. 'Zo eindelijk' staat wolfs al op haar te wachten terwijl zijn ogen over haar lichaam glijden. 'Wolfs' haalt ze hem uit zijn gedachten terwijl hij haar aanstaart terwijl haar wangen rood worden. 'kom' steekt hij zijn hand naar haar uit die ze aanpakt. Het moest immers lijken alsof ze een stelletje zijn. Zijn warme grote hand omvangt die van haar. 'Wat doen we een plekje bij hem in de buurt of juist verder weg' fluistert ze als ze het openlucht zwembad in lopen. 'Als we hem kunnen vinden dicht bij maar niet te we moeten hem gewoon kunnen zien' scant hij de grasvelden af. 'rondje lopen dan maar' begint eva al te lopen terwijl wolfs haar hand nog steeds vast heeft. 'Zo dat was makkelijk' grinnikt wolfs als ze nog maar 3 minuten aan het lopen zijn en hem dan al zien liggen. ' dan gaan we hier zitten' wijst eva naar een plek in de schaduw onder een boom. genoeg afstand maar ze kunnen wel zien wat er allemaal gebeurd. Beide leggen ze hun handdoek weg om er op te gaan liggen. Eva op haar zij omdat op haar buik niet zou gaan lukken. 'Moet je nog zonnebrand' pakt wolfs een flesje uit eva haar tas. 'Ow ja' zucht eva. 'Ik wil het ook wel voor je doen' grinnikt wolfs die het maar al te graag wil doen. 'prima alleen mijn rug de rest kan ik zelf '.

Stay strong Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu