'Eva, wolfs' opent mechels verbaast de deur met een sigaret in haar hand wat bij eva voor een klein kuchje zorgt. 'Mirte is het zusje van stan ze wil wraak we moeten nu naar haar toe' zegt eva snel. 'Ik dacht dat ik had gezegd dat jullie niet met de zaak mogen bemoeien' begint mechels. 'We wisten de naam en moesten even kijken of het echt zo was en dat was het we moeten er nu heen met at. 'We mogen niet zomaar naar binnen' schud mechels haar hoofd. 'wel als mijn kind daar is dadelijk doet ze hem wat aan en dan is het uw schuld' kijkt eva kwaad. De leeuw komt in eva naar boven al deed ze net of hij niks voor haar betekende ze houd van hem zoveel en ze wilt hem terug. zijn blauwe oogjes die altijd stralend kijken. En de momenten dat zij stalend kan kijken naar wolfs die samen met haar baby aan het dollen is door zijn stoppelbaard over het wangetje van het jongetje te halen. 'Eef ga even in de auto zitten ik kom' zegt wolfs zacht waarna ze knikt en zonder tegen stribbelen afdruipt naar de auto. 'Mevrouw mechels u moet ons helpen het gaat om finn als zij hem heeft is het vrezen voor zijn leven zij wil wraak op ons voor de dood van zijn broer. Misschien leeft hij al niet meer' zegt hij er wat schor achteraan. 'oke jullie krijgen toestemming welk huis dan stuur ik er ook 2 agenten heen' knikt mechels dat ze het er mee eens is.' dank u wel het is van aken weg 19' knikt wolfs dankbaar. hij wil weg lopen maar word tegen gehouden 'zorg dat eva zich inhoud tegen die vrouw we willen niet dat er gewonden vallen dan heeft eva een aanklacht dat willen we al helemaal niet'. 'Ik zorg er voor dat ze zich inhoud' knik wolfs waarna hij snel in de auto springt. 'we hebben toestemming' glimlacht hij waarna eva knikt.
JE LEEST
Stay strong
FanficNadat Eva zich als lokagente bij een verkrachtingszaak vrijwillig aan bied gaat het helemaal mis. wolfs was het er vanaf het begin afaan niet mee eens geweest maar hij kon haar niet tegenhouden. Ze komt in de handen van de verkrachter en Wolfs is h...