Eva loopt naar boven gevolgd door Wolfs. Eva stopt bij haar kamer en wolfs wil doorlopen. 'Wolfs' houd ze hem tegen terwijl ze naar haar voeten kijkt. 'Ja' kijkt hij vragend als ze niet verder praat. ' nou ja ik dacht misschien als je wilt het moet niet hoor ik snap als je het niet wilt' probeert Eva haar vraag uit te stellen. 'Vraag nou maar ik bijt niet hoor' grinnikt Wolfs. 'Ik dacht als jij bij mij bent droom ik niet over die verkrachting dus nouja misschien als jij vanaf het begin al bij mij slaapt krijg ik geen nachtmerrie en word jij ook niet wakker van mij' zegt ze stotterend en kijkend naar de grond. 'Zullen we dat dan maar eens proberen' zet hij zijn vinger onder haar kin waardoor ze hem wel aan moet kijken. Zachtjes knikt ze waarna hij haar los laat en samen naar de badkamer lopen om hun tanden te poetsen. Na het poetsen lopen ze achter elkaar aan de kamer van Eva in. Pas nu word het weer ongemakkelijk Eva stapt in haar bed en Wolfs aan de andere kant. Beide niet wetend of ze nu juist tegen elkaar aan moeten liggen of niet. Allebei willen ze dat heel graag maar ze doen het niet bang dat de ander dat niet wil. 'Truste Eef' glimlacht hij naar haar waarna hij toch zijn armen uitnodigend opent. Snel kruipt ze er dan ook in. 'Truste' begraaft ze haar hoofd tegen zijn borst om te zorgen dat hij haar rodere wangen niet zou kunnen zien. Zijn vingers strelen haar rug terwijl haar vingers met zijn borsthaar spelen. Ze word rustiger van zijn ademhaling en niet veel later valt ze dan ook in slaap. Voor dit keer wel een ongestoorde nacht en alleen maar fijne dromen. Dromen over hem bij wie ze nu in zijn armen ligt.
JE LEEST
Stay strong
FanfictionNadat Eva zich als lokagente bij een verkrachtingszaak vrijwillig aan bied gaat het helemaal mis. wolfs was het er vanaf het begin afaan niet mee eens geweest maar hij kon haar niet tegenhouden. Ze komt in de handen van de verkrachter en Wolfs is h...