Deel 43

688 30 1
                                    

'Jij wil de foto niet zien omdat je bang bent dat je alsnog van het kind gaat houden. Dat is wat je zoizo gaat doen want jij bent zijn mama. Dan hou je van je kind al wil je dat misschien niet'. Heeft hij zijn hand op haar al wat bollere buik gelegd waarna die van haar vanzelf volgt. Ondertussen is hij achter haar gaan staan en rusten zijn beide handen nu op haar buik. Die van haar dan weer rustend op die van hem en haar hoofd tegen zijn borst. 'Sorry dat ik vanmiddag zo gemeen deed. Het zijn de hormonen denk ik' moest ze zich nog even verontschuldigen tegenover Wolfs. 'Weet ik toch' glimlacht hij dan ook waarna hij een kus in haar haren plant. 'Kom zet de foto nou maar op de kast je hoeft er niet naar te kijken maar weet dat als je het wilt het kan' laat hij haar los. Zachtjes knikt ze waarna ze terug naar de kast te lopen om daar de foto neer te zetten. 'Wil jij de tafel even dekken dan maak ik de laatste dingetjes af en dan kunnen we eten. Roert Wolfs door de pan om vervolgens even te proeven van de door hem gemaakte saus om er achter te komen dat er nog een klein beetje zout bij moet. Als Eva de tafel heeft gedekt zet Wolfs de pan met spaghetti op tafel waarna ze samen aan tafel gaan. Bij de eerste hap knikt Eva goedkeuren. 'Maar misschien heeft Mechels wel gelijk is het beter voor je dat je met 5 maanden verlof neemt. Dadelijk met een aanhouding gebeurd er wat en dan kan jij niet veel doen' moet hij Mechels toch gelijk geven. 'Dus jij vertrouwd mij niet op straat' kijkt ze hem doordringend aan. 'Jawel maar het is beter voor jou. Dadelijk gebeurt er iets met jou. Je weet zelf toch ook wel hoe gevaarlijk ons werk soms kan zijn' kijkt hij haar geruststellend aan.

Stay strong Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu