'Ik ga slapen' staat Eva op als het al 11 uur is. 'Ja ik ook' staat ook Wolfs op om alle lampen uit te doen en de glazen even af te spoelen om Eva een kwartiertje later te volgen. In het voorbij gaan van Eva haar kamer ziet hij haar in enkel haar beha en slipje voor de spiegel staan haar al wat dikkere buik te bekijken. 'Je word echt al dik he' schikt hij haar op. 'En bedankt' slaat ze haar ogen neer. Glimlachend stapt hij dichterbij om achter haar te staan en zijn handen op haar buik te laten rusten. 'Jij bent mooi dik' fluistert hij in haar oor. Haar achter hoofd legt ze tegen zijn borst terwijl ze hem blijft aankijken via de spiegel. Zijn hand streelt haar buik wat haar fijne tintelingen geeft. Even is ze vergeten dat ze enkel in haar ondergoed voor hem staat. Kleine kusjes geeft hij in haar nek haar handen legt ze op die van hem. Even voelt het fijn net of ze een echt gezin zijn, een kindje van haar en Wolfs. Tot ze tot het besef komt dat dat niet zo is zij en Wolfs hebben geen relatie en het kind is niet van hem maar van iemand van wie ze de naam liever niet uit wil spreken. Een verliefde zucht verlaat haar mond en zijn warme handen verwarmen haar buik. 'Kom het is al laat en jij hebt je rust nodig morgen gaan we alles afverven' laat hij haar na enige tijd toch los. 'Ja goed idee' gaapt Eva dan ook waarna ze zonder enige moeite dat hij naar haar kijkt haar beha uitdoet en naar de stoel loopt om haar slaapshirt te pakken. Dit onder toezicht van Wolfs die alleen maar kan kijken. 'Kun je het zien' draait Eva dan ook een stukje om als ze haar shirt aan heeft gedaan. 'Uhh' weet hij er niks op uit te brengen.
JE LEEST
Stay strong
FanfictionNadat Eva zich als lokagente bij een verkrachtingszaak vrijwillig aan bied gaat het helemaal mis. wolfs was het er vanaf het begin afaan niet mee eens geweest maar hij kon haar niet tegenhouden. Ze komt in de handen van de verkrachter en Wolfs is h...