'Nee geef maar aan mij' strekt Wolfs zijn armen om Finn aan te pakken wat bij Eva weer voor een zucht zorgt. Marion loopt ondertussen naar boven om de deur open te doen.. 'Kijk dat is jou mama' glimlacht hij naar het jongetje die klaarwakker is. 'En dat is de beste mama van de wereld' kietelt hij het buikje. 'stop nou maar' kan Eva het niet hebben. 'Maar het is waar je word de beste moeder die een kindje kan wensen' glijd zijn hand over haar wang. 'Ik word helemaal geen goede moeder' draait ze zich op haar zij zodat ze Wolfs niet aan hoeft te kijken. Wolfs kan er niks op terug zetten want Fleur en ties komen al samen met Marion van de trap af zetten. Verbaast word de twee aangekeken door Fleur. 'Wil jij hem even' kijkt Wolfs zijn dochter vragend aan die gelijk knikt. Ze nemen met zijn tweeën op de bank er tegenover plaats. Ze spelen wat met het jongetje wat er ongelofelijk schattig uit ziet. 'He ik ga maar weer kom morgen waarschijnlijk nog wel even langs' word er door Marion Een kus op Eva haar wang gedrukt.'tot morgen' glimlacht Eva terug. 'Kom ik leg hem wel in de box kan hij even slapen' staat Fleur op om Finn weg te leggen. 'Wat willen jullie eten' staat ook ties nu op. 'Bami' glunderd Eva blij.
'Welterusten eef' drukt Wolfs Eva dichter tegen zich aan om een kus in haar nek te plante. Hier mag het hier zijn ze van elkaar maar buiten het bed leven ze alleen als vrienden. 'Ik ben zo trots op jou je hebt het zo goed gedaan' streelt hij een pluk haar achter haar oor. Een verliefde zucht verlaat Eva haar mond 'ik hou van je' schrikt ze van haar eigen woorden heeft ze dit echt gezegd en kan ze niet meer terug.
JE LEEST
Stay strong
FanfictionNadat Eva zich als lokagente bij een verkrachtingszaak vrijwillig aan bied gaat het helemaal mis. wolfs was het er vanaf het begin afaan niet mee eens geweest maar hij kon haar niet tegenhouden. Ze komt in de handen van de verkrachter en Wolfs is h...