deel 92

718 32 2
                                    

*oud en nieuw*

met de kerstliedjes aan (terwijl het dat al lang geweest is) staat wolfs in de keuken olibollen te bakken terwijl eva samen met finn op het speelkleed zit. Met een schuin oog houd ze wolfs in de gaten. het witte overhemd waarvan hij de mouwen tot elle boog hoogte heeft opgevouwen en het witte schort er overheen maakt hem ongelofelijk sexy. 'Schatje'. 'wat is er' kijkt ze nu helemaal om naar wolfs. 'kun je even een bakje uit de kast pakken' laat hij zijn vieze handen zien omdat dat de reden is dat hij het niet zelf kan. 'voor jou wel he' staat ze al op. ze pakt een bakje uit de kast en zet het bij wolfs op de aanrecht  haar armen slaat ze van achter om hem heen en gaat wat op haar tenen staan om hem een kus in zijn nek te drukken. 'Het ruikt al lekker' keurt ze het goed. 'Ik of de oliebollen' grinnikt hij terwijl hij zich voor de helft omdraait. 'allebei ' drukt ze een klein kusje op zijn lippen. Als ze afstand neemt gaat wolfs met zijn vieze vinger langs haar neus waardoor het deeg er aan blijft plakken. 'wolfs' kijkt ze hem nep boos aan als ze het van haar neus haalt en het op Wolfs zijn gezicht smeert. Met een glimlach drukt ze haar lippen nog een keer op die van hem. Ze word opgeschikt door Finn die haar been vast pakt. 'Is mijn mannetje jaloers' zakt Eva door haar hurken om haar zoontje op te pakken. Een kusje drukt ze op zijn wangetje waarna ook Wolfs Finn een kusje geeft. 'Ik ga even omkleden doe ik Finn ook gelijk even. Maakt Eva wat afstand 'wel de jurk he' hadden ze die week er voor samen een Jurk gekocht die Wolfs haar ongelofelijk goed vond staan. 'Ja baas' loopt ze grinnikend de trap op.

Stay strong Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu