deel 91

692 33 5
                                    

Na de woorden van zijn dochter kijkt wolfs opzij naar eva die ook net opkijkt. Haar twinkelende ogen bewijzen dat zijn dochter echt gelijk heeft. Hij kan dan ook niks anders doen dan zijn lippen voor een korte zoen op die van haar te drukken. 'Ik hou van jou' fluistert hij zacht tegen haar lippen. 'Ik ook van jou' klinkt haar zachte stem tegen zijn lippen. Waarna ze haar lippen voor een kus op die van hem drukt. 'Hebben jullie nu' kijkt fleur vragend die het liefst antwoord op het antwoord ja. Even kijkt eva wolfs aan die knikt 'ja' antwoord eva met glinsteringen in haar ogen. 'Stiefmama eva' grinnikt ze blij. 'Dat klinkt zo oud' schud eva lachend haar hoofd. 'Ben je toch ook' slaat hij lachend zijn arm om haar heen. 'wie is hier 14 jaar ouder, jij moet niks zeggen' geeft ze hem een stomp in zijn zij. 'Maar schat wat kwam je eigenlijk doen'. 'Ik hoorde dat van finn waarom hebben jullie mij niks verteld' bedenkt ze nu pas waarom ze eigenlijk hierheen was gekomen. 'We waren een beetje in paniek en hadden er gewoon niet aan gedacht' wuifde wolfs het weg. 'En nu gaat hij naar een ander kinderdag verblijf' wilt fleur graag weten. 'Nou nee we regelen wel een thuis oppas die we eerst door het systeem halen' kan eva een grinnik niet onderdrukken. precies op dat moment horen ze gebrabbel door de babyfoon. 'als je het over de duivel hebt, ik ga hem wel halen' staat fleur al op om naar boven te lopen waardoor eva en wolfs samen over blijven. 'Wat heb je toch een geweldige dochter' laat eva grinnikend haar hoofd op wolfs zijn schouder vallen terwijl ze met zijn vingers speelt. 'Heeft ze van der vader' drukt wolfs een kus op eva haar kruin. 'het zal' sluit ze genietend haar ogen.

Stay strong Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu