'En u heeft een vriend' vraagt tess als ze hun broodje hebben gekregen. Ze snapte nog steeds niet waarom Eva een vriend zou hebben als Wolfs bij haar woont. 'Zeg maar je hoor' voelde Eva zich zo oud. 'Ik had een vriend hij is vermoord' probeert Eva wat te glimlachen om zo haar tranen binnen te houden terwijl ze naar Haar ringen kijkt. 'Ow sorry dat wist ik niet' verontschuldigd ze zich. 'Het maakt niet uit je kon het niet weten het is al 3 jaar geleden we zouden gaan trouwen' knippert Eva met haar ogen haar tranen binnen proberend te houden. Wolfs hand streelt haar rug wat Eva wat geruststelt. 'Hij had een pension Wolfs kwam overnachten zou daarna een huis zoeken maar dat is er eigenlijk niet meer van gekomen. Gelukkig maar want ik kan niet eens een eitje bakken' moet Eva toch wel lachen waardoor ook Wolfs en tess in de lach schieten. Maar eigenlijk is nog steeds de vraag van tess niet beantwoord want als ze 3 jaar geleden een vriend had van wie is ze nu dan zwanger. Ze besluit het toch te vragen. 'Maar van wie ben je zwager dan' kijkt ze Eva vragend aan omdat ze er niks van begrijpt. Meteen stopt zowel Wolfs als Eva met lachen. Tranen prikken weer achter haar ogen. 'Sorry het spijt me het gaat mij ook niks aan ik weet het ik ben gewoon heel nieuwsgierig' kijkt ze naar haar handen. 'Moet ik het vertellen' vraagt Wolfs terwijl hij haar hand weer vast pakt en er een zacht kneepje in geeft. Snel knikt ze. 'Laten we het zo zeggen je moet altijd goed naar je werkpartner luisteren want die weet wel wat goed is en wat niet' kan hij zich nog herinneren hoe hij haar geprobeerd had tegen te houden.
JE LEEST
Stay strong
FanfictionNadat Eva zich als lokagente bij een verkrachtingszaak vrijwillig aan bied gaat het helemaal mis. wolfs was het er vanaf het begin afaan niet mee eens geweest maar hij kon haar niet tegenhouden. Ze komt in de handen van de verkrachter en Wolfs is h...