İlk dersin sonunda Batu'nun dürtmesiyle kafamı sıradan kaldırdım.Sıraya koyduğum koluma yavaşça vurup,ayağa kalktı.
"Uyan bakalım,firar var." Tam uykuya dalacakken uyandırılmanın sarhoşluğuyla kaşlarımı çatarak anlamaya çalıştım,düşünmeme fırsat vermeden Kaan,Batu'nun omzuna kolunu koyarak karşımda dikildi. "Fikri manyağı derse girmeden çıkalım rapunzel" Aklım iyice karışırken bakışlarımı yere indirdim."Uykuyu böyle seveni-" Kaan'ın lafını bölen Arzu'ya bakışlarımı çevirdim.Tek koluna yandan çantasını takarken bana bakmadan konuştu."İdrak edene kadar bekleyecekseniz,gelmeyin daha iyi." Koca bir göz devirmesinin ardından kafamı yukarı kaldırıp Batu'ya baktım.Giden Arzu'nun arkasından bakıyordu."Artiste bak hele." Arzu'nun duyabileceği seste söylediği şeyin ardından değiştirdiği sesiyle ekledi "Artist ne arar lan Yıldız'da?" Yıldız okulun ismiydi,uykudan tam anlayamadığım cümlesi bana internette fenomen olan videoyu hatırlattığında kıkırdadım."Nereye?" Kaan yanımda duran çantayı alıp omzuna asarken cevapladı."Soru sormaya vakit kalmadı uykucu rapunzel." Bileğimi kavrayıp yürümeye başladığında neredeyse Batu'nun üstünden atlamak zorunda kaldım,yanımda oturuyordu ve bizden hemen sonra söylenerek kalktı."Hayvan gibi çekiştirme kankimi."
Kaan uykucu olduğumu söylüyordu ama uykuyu sevmem ben,sadece dün gece uyuyamadım.Ne zaman gözlerimi kapasam Giray'ın kapıda yakın mesafeden gördüğüm gözleri geliyordu gözümün önüne.
Kapıdan hızla çıkarken,bahçede bizi bekleyen Çağla,Arzu,Giray ve Giray'ın omzuna yaslandığı Beril'i gördüm.Beril'in yüzü asıktı ve hiç Giray'dan tarafa bakmıyordu.İncelerken önümde beni çeken Kaan'ın hızına yetişmek zorluyordu,birde uyku eklenince ayaklarımın birbirine dolanması ve dizlerimin üstüne yere düşmem bir oldu.Ellerimi yüz üstü düşmemek için yere sabitlemiştim,bu küçüklüğümden beri yapabildiğim en iyi şey olsa gerek.Kaan'ın nefesini yakınımda hissettiğimde yanıma çömdüğünü anladım,gözlerim kapalı olayı atlatmaya çalışıyordum.Uykum,sinirlenmemi engelliyordu.Çenemin kavranıp yukarı kaldırılmasıyla düşüncelerimden arınıp gözlerimi açtım ama var olan uykum kapat emri veriyordu.Baygın bakışlarım toprak rengi gözlere dalarken,Giray'ın gözleri telaş barındırıyordu.
"İyi misin?" Art arda aldığı hızlı nefesler önüme düşen saçları havalandırıyordu.Kafamı yavaşça aşağı yukarı salladım.Gözlerimi esir alan bakışları vardı.Beril'in düzleştirdiği kızıl mı,turuncu renk mi olduğunu anlayamadığım saçı Giray'ın yüzüne doğru uçuştuğunda onun da yanımda olduğunu anlayıp,kafamı ona çevirdim.bunu yapmamı sağladığı için ona teşekkür ettim.Ciddi ciddi yaptım bunu,böyle bir durumda,tüm gözler bendeyken beni ayağa kaldırmaya çalışan Beril'e teşekkür ettim.Kafama şaplak atm ak istiyorum! Beril saflaşan bakışlarını gözlerime kilitledi,yüzünü hafif buruşturdu.Neden sorusunu ondan duymadan kafamı diğerlerine sırasıyla çevirip ne diyeceğimi bilememenin çıkardığı sesle düşündüm biraz."Yardım et..tiğiniz için,t-teşekkürler."
"Bende bir an düşürdüğü için Kaan'a teşekkür ediyorsun sandım." Batu'nun gülüşünü duyduğumda gözlerimi sımsıkı yumup,kafamı tekrar aşağı eğdim.Batu'nun sesi bir anda kesildiğinde merak edip kafamı kaldırmak istesem de utancımdan kaldıramadım.İki kolumdan tutulup ayağa kaldırıldığımda gözlerimi kısık açtım,bir tarafımda Kaan,diğerinde Giray duruyordu.ikisi de önümde durmuş sayılırlardı.Giray biraz Kaan'a doğru kayıp,onu yerinden uzaklaştırdıktan sonra önümde eğilip,çıplak dizlerimde ki tozu ve yapışan küçük taşları temizlemeye başladı.O sağ dizimi silkerken,sol dizimden yeni hissettiğim yanma hissiyle beraber belimden yukarısını aşağıya eğip dizime baktım.Ufaktan biraz irice,yuvarlak şekilde yara oluşmuştu,ince bir kan sızısı aşağı inerken dişlerimin arasından inleyip,elimi yaraya doğru götürdüm.Yaraya dokunana kadar,Giray elimi kavrayıp dokunmamı engelledi.Sadece benim ve Giray gibi önüme eğilen Beril'in duyabileceği ses tonuyla,dişlerinin arasından konuştu."Dokunma." Beril eline aldığı peçeteyle ilk önce akan kanı sildi,aynı zamanda ince sesiyle konuşuyordu."Dokunma tabi kızım,mikrop mu kaptıracaksın? Ayçe çok acıyor mu?" Dikeldim,Beril'in saçlarını incelerken dişlerimin arasından hayır anlamında cık layarak cevap verdim.Giray'da ayağa kalkmıştı bu arada."Kıyamam ya,acıyordur kesin." Batu'da Giray'ın yerine çömelmiş,yaraya bakıyordu.İlgiden rahatsız olmaya başladığım sırada konuşan Giray'a çevirdim kafamı.Kaan'a bakıyordu.Dudakları incelmiş,gözleri irileşmişti.