El frenini sertçe çekip diğer elini direksiyondan çekmeden karşıya bakarak inmemi sabırla beklemeye başladı.Emniyet kemerimi çıkarttıktan sonra utançla yüzüne baktım.Yol boyunca hiç konuşmamıştık.
"Özür dilerim." Bakışlarını gözlerime çevirdi.Bir şey söyleyeceğini umarak gözlerine bakarak bekledim,o ise sadece gözlerime baktı.Tek kaşımı kaldırıp,kafamı hafifçe salladım.Gözleri kahve renginin en koyu tonuna bürünmüş,kıstığım gözlerime bakıyorken sinirlenmeye başladım.Saçımı kulağımın arkasına attım.
"Anladık sinirlisin,ama özür de diledim senden hemde senin yüzünden kusmuş olmama rağmen(!)" Yine bir şey söylemedi,çoktan sinirlerini yatıştırmak için çenesini eliyle sarıp sıkması gerekiyordu.Aklıma gelenlerle yavaşça ona döndüm.Bir ayağım koltuğun ön tarafına çıkmıştı ve eteğim yukarı çekildi.Bundan daha kısalarını giymiştim,eskiden.Bu yüzden umursamadım.
"Sende özür dilemelisin benden." Sonunda tek kaşını havaya kaldırarak yaşam belirtisi verdiğinde devam ettim."Kafedeyken bana bağırdın ve kafeden çıktığımda beni tutup-" Gözleri dudaklarıma kaydı,aldığı nefes tüylerimi havya dikerken sözcüklerimin önü kesilmişti.Yutkunup devam ettim."Sahi neydi o yakınlaşma?Karşıdan gören biri beni öptüğünü falan zannederdi ve bu mahalle bu kadar dedikoducu iken bunun konuşulmasını istemem."
"Yani seni öpmemi istersin?" Yüzünde ki serseri ifade gülüşüyle tamamlanırken elimi kapıya attım."Adımın senin adının yanında anılmasını bile istemem,Allah korusun(!)" Arabadan indikten sonra kapıyı suratına öldürücü bakışlar atarak kapattım.Vurdum demek daha doğru olurdu sanırım.Gitmesini beklerken,ön cama doğru eğilip kafasını görüş alanıma soktuktan sonra direksiyonun üstünde ki eliyle geç işareti yaptı.
Pera-Biri Vardı .Dinlemelisiniz.
Korumacı tavrına gözlerimi devirip karşı kaldırıma yürüdüm.Zile topuklu ayakkabılarım olduğu için uzanmadan bastım,hala gitmemiş arkada bekliyordu.Esen havayı hissettiğimde kolumu sıvazladım.Zile tekrar bastım,arkamı dönüp baktığımda Giray kafasını direksiyona yaslamış bana bakıyordu.Tekrar kapıya dönüp,vurdum.Çıkan tok ses sızlayan başımı zonklattığında elimi alnıma yaslayıp,merdivenlerden gerisi geriye indim.Kafam acayip dönüyor şuan...Hala kaldırımdaydım ve Giray'ın gideceği yönden hızla gelen motorun sesi başımla beraber kulaklarımı da felç ettiğinde kafamı motora çevirdim.Beyaz ışık gözümü alırken,yüzümü buruşturup bakmaya devam ettim.Motor yanımdan geçeceği sırada aniden durdu ve motordan atlayıp,bana adım attığında korkarak indiğim merdivene adımladım.Gözüm Giray'ın olduğu yöne kaydı,bir şey göremeden omuzlarımın tutulmasıyla çığlığım ağır bir el ile kesildi.Biri daha vardı!Önümde ki uzun boylu adam cebinden pamuk çıkarttığı sırada Giray omzundan çevirip kafayı hiç acımadan geçirdi.Taştan kafa mübarek,adam yere düşerken Giray küfür ederek bana yöneldi.Arkamda ki adam diğer elini gırtlağıma dayayıp,var gücüyle sıktığında gözümden acımı yansıtan bir yaş aktı.Aynı zamanda boğuk sesimde duyulduğunda Giray adamın elini kavradı.Dirseğinden geriye kıvırdı,adam dişlerinin arasından inledi,bunu fırsat bilip dudaklarımın üstünde ki kalın parmaklı elini ısırdım ve öne adım attım.Giray adamın karnına ardı ardına diz attı,adam yere çöktüğünde hızla bana döndü.Çıplak göğsü havaya inip kalkıyor,ter damlaları parlıyordu.Korkudan kocaman olmuş gözlerimle onu tarayıp,dediğini yok sayarak koşan adımlarımı atıp,boynuna sıkıca sarıldım.Omzundan arkada inleyen adamı gördüğümde gözlerimi sımsıkı kapattım ve kafamı terli göğsüne yasladım.Kalbi en az benim ki kadar hızlı atıyordu.Ellerinden birini saçlarımda diğerini sırtımda hissettiğimde kollarımın birini boynundan çektim ve kolundan geçirip sırtına sardım.Cevaplamadığım sorusunu tekrarladı,"İyi misin?" Kafam göğsüne dayalıyken aşağı yukarı salladım.