Ekim'in restorantında oturmuş Ekim'in müşterileriyle ilgilenip yanıma gelmesini bekliyordum. Sonunda elinde kahvesiyle karşıma oturduğunda kafamı elimden kaldırdım.
"Ne yapmayı düşünüyorsun?"
Ofladım. "Düşünmüyorum."
"Abicim adam elindeki her şeyini alacağını söylemiş."
"Ne yapayım sence Ekim? Adama ne desem dinlemiyor. Evimi aldı ya evimi!"
Arkama yaslanıp derin bir nefes aldım. Babamdan bahsediyorduk. Cidden elimden hiçbir şey gelmiyordu. Yaparım derse yapardı. Hem parası da var. Benim işim malla değilde Renk'leydi.
"Ekim."
"Söyle kardeşim."
"Ben aşık oldum."
Ekim içtiği suyu püskürtüp öksürmeye başladığında etraftaki insanların bize bakmasını sağladı böylelikle. Gülerek peçete uzattım.
"Sen... Hahahaha.. Güzel şakaydı."
Gözlerimi ağır ağır devirdim. Bu kadar uzak mı kalmıştı bana aşık olmak?
"Ciddiyim seni salak."
Gözlerini büyüttü. "Abicim.. Ben ne bileyim öyle birden söyleyince. Vay anasını. Hayırlı olsun kardeşim. Renk'e mi?" Kafamı olumlu anlamda salladım. "Peki o biliyor mu?"
"Hayır ama onu öptüm."
İkinci bir şok daha geçirirken suyu elinden aldım. "Oha abi! Ee? Bir şey demedi mi?"
Kafamı iki yana salladım bu sefer. "Hiçbir tepki vermedi. Zaten unutulup gitti. O kadar gizli birisi ki, bana karşı ne hissettiğini anlayamıyorum. Bazen beni kıskandığını düşünüyorum. Ama bazen öyle bir şey yapıyor ki o düşüncelerimden sıyrılıyorum."
Derin bir nefes aldı. "Kanka, farkında mısın bilmiyorum ama Renk Nergis'e acayip benziyor."
Güldüm. "Fazlasıyla. Hem dış, hemde iç. Fotoğraf makinasının içi Nergis'inde olduğu gibi benimle dolu. Bana muzlu kek yaptı onun gibi. İnanabiliyor musun? Ben inanamıyorum."
"Abi ya onunla boşluğunu doldurmak için birlikteysen? Nergis'in yokluğunu doldurmak için?"
Düşündüm. Aklımdan hiç böyle bir şey geçmemişti. Aslında olamazdı da böyle bir şey. Ben Nergis'in boşluğunu doldurmak için ona aşık olduğum hissine kapılamazdım ki. Çok saçma.
Belkide... Ah Yalın cidden saçmalama!
***
Sınıfa doğru ilerlerken panodaki afiş dikkatimi çektiğinden durup baktım.
5. UÇURTMA ŞENLİĞİ
Okulumuzun her yıl düzenlemiş olduğu uçurtma şenliği bu yılda tekrar ediyor.
Okulun arka bahçesinde düzenlenen uçurtma şenliğinde herkesin kendi yaptığı uçurtmalar kendileri tarafından havada süzülecektir. Uçurtmalar arası yarışmamızda olacaktır.
Bütün öğretmen arkadaşları ve öğencileri 18.10.16 Salı günü saat; 14:00'da arka bahçeye bekliyoruz.
Not: Uçurtmalar kendi tasarımınız olmak zorunda, satın alınması yasaktır.
Dip Not: Dışarıdan arkadaş tabii ki kabulümüzdür.Gülerek sınıfa girdim. Bir hafta vardı. Bence güzel olabilirdi. Renk'le beraber yapsak dahada güzel olabilirdi.
***
Uçurtma için gerekli malzemeleri alıp arabama bindim. Hava kararmıştı. Telefonumu elime alıp Renk'in numarasını tuşladım ve bir süre bekledim. Açtı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çizgisiz Defter
FanfictionOkyanusta ölmez de insan, gider bir kaşık sevda da boğulur.. Cemal Süreya Renk ve Yalın'ın hikâyesi. ----------------- BU HİKÂYE 28 Mayıs 2016 TARİHİNDE YAYIMLANMAYA BAŞLAMIŞTIR.