47- Sade Ama Özel

159 25 4
                                    

Yeni kapağımız hayırlı ve uğurlu olsun, amin. 🌸 Gidişat hakkında ne düşünüyorsunuz, fikirleriniz neler?

Göz yaşlarımdan dolayı bulanık gören bakışlarımla Menekşe hanıma baktım. Kahretsin, ona ne diyeceğimi bilmiyordum.

"Neden gelmedin? Aramadın beni?" diye sordum çatallaşmış ve bir o kadar da titrek sesimle. O ise akan yaşlarını silip elimi tuttu. Çekme girişiminde bulunmadım.

"Aramadım mı zannediyorsun? Deli gibi hemde. Tam bulacaktım ki baban denen o adam beni tehdit etti. Seni de beni de yaşatmak istemediğini söyledi."

Kaşlarımı havaya kaldırıp dikleştim. "Şimdi ne değişti?"

"Artık korkum yok. Çünkü kapı gibi bi oğlum var."

Kafamı iki yana sallayıp ellerimi çekerek derin bir nefes aldım. Hayat çok garipti. "Ben, yıllarca yalnızdım. Beni sevdiğini zannettiğim bir babamla büyüyüp ondan da kocaman bir darbe alarak yaşadım. Sarılacak bir annem yoktu benim. Bu duruma alışamam."

"Oğlum, yeniden başlarız. Annenim ben senin."

"Artık dayanacak gücüm kalmadı. Bu normal bir şey değil. Öldü bildiğim annem şuan karşımda ve benden bunu normal karşılamamı bekleme."

Elini yanağıma koydu. "Benim canım oğlum. Asla öyle bir şey düşünmem. Ama ben seni bekliyorum. Ne zaman hazır olursan gel."

***

Kapı ziline sayısız kere basıp kapıya yumruğumu geçirdim. Az sonra kapıyı babam açınca onu içeri itip üzerine doğru yürümeye başladım. "Sen tam bi orospu çocuğusun!" diyerek yüzüne attığım test sonucunu attım.

Kaşlarını çatıp kağıdı eline aldığındaysa yüzü sinirli bir ifadeye büründü. "Neden ya neden? Neden koca bi aptal gibi annemi sakladın benden?"

 "Neden ya neden? Neden koca bi aptal gibi annemi sakladın benden?"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İrkilerek suratıma bakmaya devam etti. "İkinizinde mutsuz olmasını istiyorum. Hayatımı mahvettiniz."

"Bu yaptığın hiç adil değil anladın mı beni? Sevdiğim kızı elimden almanı sindirdim belki ama bu... Bu adil değil. Annem o benim."

"Bilirim ben o kadını. Benden iyi tanıyamazsın. Yarın öbür gün terk eder seni. Alışma fazla."

Sinirimi bozuyordu giderek.

"Uzak dur bizden artık. Benden, annemden, Renk'ten.."

"Sen evlenme planları kurarken Nergis'i hiç düşünüyor musun? Mezarında ters dönüyor."

Benim evlenme planı yaptığımı nerden bildiğini merak ederken Nergis'i aklıma getirmesiyle üzerine atladım ve kafamı geçirdim suratına.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Çizgisiz DefterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin