Α-θα πεις κατι;;
Ν-Δεν..δεν ξερω τι να πω. Θελω να το επιβεβαιωσω πρωτα απο τον Θανο.
Α- Ε..ενταξει τοτε.
Ν-Εγω λεω να φευγω.
Του χαμογελαω αδυναμα.
Α-Θα σε παω εγω με το αυτοκινητο.
Ν-Οχι..δεν χρειαζεται!
Α-Ειπα θα σε παω εγω.
Γνεφω χωρις επιλογη. Σηκωνομαστε, παμε να πληρωσουμε και υστερα μπαινουμε στο αυτοκινητο του Αλεξ και με αφηνει σπιτι. Η διαδρομη ηταν κυριως αβολη εξαιτιας της προηγουμενης εντονης συζητησης μας. Τον χαιρετησα και βγηκα απο το αυτοκινητο. Μπηκα σπιτι, πριν κλεισω την πορτα ειδα τον αλεξ να χαμογελαει σαν νικητης. Περιεργο; αλλα ενταξει.Δεν φανταζομουν, να σας πω την αληθεια οτι θα θυμόμουν τόσο γρήγορα τα πάντα για την ζωή μου. Βάζω στην Λιλη νερό και φαι ξανα. Ασχολούμαι λίγο μαζί της και αργότερα παίρνω τηλέφωνο την Κατε. Κανονίσαμε να βρεθούμε σπίτι της και αργότερα να έρθουν και τα υπόλοιπα κορίτσια.
Φτάνω στο σπίτι της Κατε. Πρέπει να της πω ακριβώς τι έγινε. Ο Αλεξ από ότι φαίνεται δεν είχε ενημερώσει κανέναν πως με πήρε από το κλαμπ κτλ. Γι αυτό είχα και 500 κλήσεις στο κινητό μου από όλους. Της εξηγώ τα πάντα. Έχει μείνει άφωνη. Μου λέει να πάρω τηλ τον Θανο για να τον ρωτήσω. Και φυσικά το κάνω.
Θ-Ναι;
Ν-Ελα Θάνο η Νικη ειμαι
Θ-Ελα που είσαι εσύ ρε έχουμε καραανυσηχησει;
Ν-Μεγαλη ιστορία θα σας πω από κοντά όλους.
Θ-Αα οκευυ, είσαι καλά;
Ν-Ναι μια χαρά εσύ;
Θ-Ολα καλά.
Ν-Να σου πω.. ήθελα να σε ρωτήσω.. εμμ να... ο Άλεξ.. εκείνη την ημέρα..δεν μπορώ να αρθρωσω λέξη. Μου αρπάζει το κιν η Κατε.
Κ-Το εννοουσες όταν είπες στο τηλέφωνο ότι ο Αλεξ θέλει την Νικη μονο για να την πηδήξει;
Το λέει και μου ξαναδινει το τηλέφωνο, το βάζω στο αυτί μου. Σιωπή.
Θ-Οχι ρε τι είναι αυτά που λες; Πες μου ότι το πίστεψες.
Σκάει στα γέλια.
Ν-Βασικα.. ναι, το πιστεψα. Δηλαδή ήταν μια πλάκα όλο αυτό;
Θ-Ναι ρε χαζηη.
Ν-Χαχ εντάξει σε ευχαριστώ. Κανόνισε με τα παιδιά για σήμερα σπίτι μου στις 9.
Θ-Ενταξει ταλεμεε.Ευτυχώς Θεέ μου. Είναι ψέματα. Δεν ξέρω πόσο χαζή ήμουν που το χαψα κατευθείαν. Δεν θα μπορούσε να ήταν αλήθεια εξαλλου, αφού ο Αλεξ μου συμπεριφεροταν τόσο καλά.. Και, πφφ.. τώρα πρέπει να κάνω κάποιο βήμα. Μου είπε κιόλας ότι του αρέσω. Αυτό είναι τέλειο. Πρέπει να δράσω οπωσδήποτε σήμερα το βράδυ.
Γεια σας αγάπες. Χθες όπως είδατε ανέβασα 8 κεφάλαια:) Είχα πολύ έμπνευση. Ελπίζω να σας αρεσαν❤ Ωπ τι έχουμε εδώ; Ο Αλεξ θέλει την Νίκη; Και όχι για να την πηδήξει; Πολλές εξελίξεις δεν νομίζετε;
VOTE&COMMENTS❤
ВЫ ЧИТАЕТЕ
"With you till the end„
Подростковая литератураΕίμαι η Νίκη, ένα 19 χρόνο κορίτσι. Ζω μόνη μου σε ένα νησί της Ελλάδας, την Κρήτη. Είμαι τελειοφοιτη ψυχολόγος. Η οικογένεια μου μένει σε μια περιοχή 20' περίπου από εδώ. Οι κολλητές μου η Φλόρα, η Κατερίνα και η Μαίρη, ζουν ένα τετράγωνο μακριά μο...