Κεφαλαιο 27

356 23 3
                                    

Τελικα δεν ξαναπαιξαμε μαχες. Αρχιζω και κρυωνω μεσα στο νερο.
Ν-Παιδια εγω βγαινω κρυωσα
Τους ανακοινωνω.
Α-Ερχομαι και εγω
N-Οχιι δεν χρειαζεται
Α-Θελω να ερθω αφουυ
Ν-Καλα

Κατευθυνομαι προς την αμμουδια. Οταν βγαινω εξω, ενα χερι τυλιγεται γυρω απο την μεση μου. Μα φυσικα, ο Αλεξ..

Ξαπλωσα στην πετσετα ανασκελα. Φερνει την δικη του διπλα μου και ξαπλωνει κι αυτος, στηριζοντας το βαρος του στον αγκωνα του.
Α-Ξερεις..Θελω να σε βγαλω εξω σημερα.
Σπαει την σιωπη.
Ν-Ω, εεμ.. θα, θα το ηθελα πολυ.
Του χαμογελαω.
Α-Μμ, φορα κατι καυτο. Θα περασω κατα τις 8;
Ν-Που θα παμε;
Α-Θα δειςς!
Ν-Ενταξειι.

Λεπτα αργοτερα βγαινει εξω και ο Γιαννης, ξαπλωνει στην πετσετα του. Ναι, την ειχε βαλει διπλα στην δικη μου. Βλεπω τον Αλεξανδρο.. Κοιταει τον Γιαννη με μισος, με οργη. Ωω ζηλευειι μωρεε.
Γ-Ε..εγω να φευγω μη σας ενοχλω αν βασικα-
Τωρα θα δει:)
Ν-Οχι Γιαννη μου κατσε εδωω
Ο Αλεξ γουρλωνει τα ματια και γυρναει να με κοιταξει.
Σκυβει και μοτ ψιθιριζει κατι.
Βασικα δεν ακουσα καν τι μου ειπε..
Οση ωρα γινοταν αυτο ο Γιαννης ειχε προλαβει να ξαπλωσει ηδη.

Κοιταω τα παιδια στην θαλασσα. Το ματι μου πιανει τον Στεφ με την Μαιρη. Ειναι τοσο γλυκακια μαζι. Χαιρομαι που τα εφτιαξαν. Φαινεται πως ταιριαζουν πολυ.. Το βλεμμα μου πεφτει στην Κατερινα και τον Ηλια. Ομγ φιλουνται; Σηκωνομαι διακριτικα, ταχαμου να ψαξω κατι στην τσαντα μου για να τους δω καλυτερα. Ναι! Φιλιουνται! Εχει να μου πει πολλα η Κατεε!
Α-Ωππ ο μαγκας την φασωνει
Γυρναω και βλεπω τον Αλεξ σηκωμενο να κοιταει προς την μερια που κοιτουσα προηγουμενος.
Ν-Ταιριαζουν
Α-Την θελει καιρο. Επιτελους εκανε κινηση ο βλακας
Ν-Αληθεια;
Α-Ναι, μου τα χε πρηξει με τα γκομενιλικια του, μου ελεγε συνεχεια για την Κατερινα. Καιρος ηταν
Ν-Μαλισταα

Δεν ξερω, ο Αλεξ μου φαινεται διαφορετικος. Ναι ξερω, φυσικα και θα εβριζε αλλα τωρα.. πφφ δεν μου φαινεται ωραιο δεν ξερω πως να τι εξηγησω ..

{...}



Βγαινω απο το μπανιο και παω τρεχοντας στο δωματιο για να ετοιμαστω. Θα περασει στις 8 ειπε και ειναι 6:30! Δεν ξερω αν θα προλαβω. Ναι, ειμαι απο τις κοπελες που θελουν 3 ωρες να ετοιμαστουν για μια απλη Βολτα. Δεν φτιαχνομαι πολυ, απλα αλλαζω πολλες φορες ρουχα ή δεν μου αρεσει κατι και το ξανακανω κτλ.
Αποφασιζω να βαλω κατι απλο και σεξι. Βγαζω απο την ντουλαπα το ψιλομεσο, ελαχιστα κοφτο, λαδι σορτς μου. Φοραω μια ασπρη λιγο κοντη μπλουζα η οποια εχει τιραντες γυρω απο τον λαιμο. Πανω της υπαρχουν πολλα μικρα σημαδια που γραφουν "FREEDOM".

Ισιωνω τα μαλλια μου και πιανω με δυο κοκαλακια την φρατζα πισω. Βαζω τις ψιλες κατσες μου εως το γονατο, για να ολοκληρωσω το συνολο βαζω τα ασπρα σταρακια μου. Δεν ξερω που ακριβως θα με παει αλλα θελω να πιστευω πως μπορω να παω και με αυτα τα ρουχα, μην ειναι κατι επισημο πχ.

Η ωρα εχει παει 8. Οπου νανε θα χτυπησει το κουδουνι.
Ο ηχος του αντηχει σε ολο το σπιτι. Ψεκαζω λιγη απο την κολονια μου και τρεχω να ανοιξω, κοιτωντας μια τελευταια φορα στον καθρεφτη.

VOTES&COMMENTS

"With you till the end„ Onde histórias criam vida. Descubra agora