Κεφαλαιο 14

368 24 1
                                    

Γ-Θες να του μιλησω;
Μου ψυθιριζει στο αυτι.
Ν-Τι να του πεις;
Γ-Δεν ξερω.. κατι για σενα υποθετω.
Ν-Οχι οχι δεν χρειαζεται. Καποια στιγμη θα σου εξηγησω τι συνεβη μαζι του.
Ριχνω μια ματια στον Αλεξ.
Σαν να το καταλαβαινει, σηκωνει το βλεμμα του και κοιταει βαθια στα ματια σαν να θελει να μου αποδειξει κατι.

Κοιταω αλλου. Η Μαιρη με τον Στεφ σαλιαριζουν στην γωνια του καναπε. Μαρεσει που δεν ντρεπονται καθολου. Σαν να μην ειναστε καν εδω.

Φ-Παιζουμε θαρρος ή αληθεια;
Η-Ουυ ναιι
Γ-Γουσταρωω
Κ-Ναιι
Εγω παλι δεν μιλησα. Ο Αλεξ απλα χαμογελασε πλατια, κανοντας με αυτον το τροπο εμφανη τα κατασπρα ισια δοντια του.

Η Κατερινα σκουνταει τον Στεφανο.
Κ-Φτανει αγορι μου την βιασες.
Γελαμε ολοι.
Η Μαιρη εχει κοκκινισει ελαφρως. Ο Στεφανος σταματαει να την φιλαει και απλα την κραταει απο τον ωμο της.
Κ-Λοιπον ποιος θα ξεκινησει;
Φ-Ξεκιναω εγω, που το προτινα κιολας.
Συμφωνουμε ολοι.
Φ-Λοιποον..
λεει καθως μας κοιταει εναν εναν.
Φ-Ηλια. Θαρρος η αληθεια;
Η-Θαρρος.
Φ-Εχεις το θαρρος να πιεις ολο το υπολοιπο ποτηρι μπυρας που σου εμεινε μονορουφι;
Η-Φυσικα
Το πινει ολο χωρις δευτερη σκεψη. Ιου, πως το εκανε αυτο. Εγω θα ξερνουσα στην θεση του.
Η-Μμμ.. Στεφανε. Θαρρος η αληθεια;
Σ-Θαρρος.
Η-Εχεις το θαρρος να βγαλεις την μπλουζα της Μαιρης μπροστα μας;
Το σαγονι του ηδη σφιγκεται. Η Μαιρη φαινεται αρκετα αναστατομενη.
Της ψιθιριζει κατι ο Στεφανος στο αυτι και η Μαιρη γνεφει.
Αρχιζει αργα και της βγαζει την μπλουζα. Ολα τα αγορια εχουν καρφωθει στα γεματα πλουσια στηθη της.
Γ-Ωραιος.
Λεει κοροιδευτικα ο Γιαννης.
Σ- Αλεξ, θαρρος η αληθεια;
Α-Θαρρος
Σ-Εχεις το θαρρος να βγαλεις την μπλουζα σου και να μεινεις ετσι για το υπολοιπο παιχνιδι;
Αυτος, χωρις να περιμενει καθολου για να το σκεφτει βγαζει το ασπρο μπλουζακι του με μιας. Εχω μεινει να χαζευω το καλοσχηματισμενο σωμα του. Εχει ενα μικρο τατουαζ κατω απο το δεξι στηθος του. Κατι γραμματα αλλα δεν μπορω να καταλαβω ακριβως τι ειναι λογω της αποστασης.

Μετα απο λιγη ωρα η Φλορα γυρναει στον Γιαννη.
Φ-Θαρρος η αληθεια;
Γ-Θαρρος
Φ-Φιλα την Νικη.
Γουρλωνω τα ματια μου. Τι; Οχι οχι. Γυρναει και με κοιταει στα ματια. Υστερα στα χειλη. Ριχνω μια ματια στον Αλεξ. Εχει νευριασει. Το σαγονι του εχει σφιχτει. Γυρναω παλι στον Γιαννη. Ριχνει ακομη μια ματια στα ματια μου και πλησιαζει κι αλλο. Ακουμπαει τα χειλη του στα δικα μου.

"With you till the end„ Onde histórias criam vida. Descubra agora