Κεφαλαιο 29

317 20 5
                                    

Ακομη δεν μπορω να εμπεδωσω πως ειμαι η κοπελα του. Τοσες μερες.. τοσες μερες περιμενα γι αυτο και επιτελους εγινε. Πρεπει οπως δηποτε να καλεσω τα κοριτσια αυριο να τους πω τι εγινε! Ομγγ δεν το πιστευω ακομηη.

Το χερι του μετακινειται στο μπουτι μου. Ενα χαμογελο απλωνεται στο ομορφο προσωπο του. Το βλεμμα του μενει καθηλωμένο στον δρομο. Φτανουμε στο σπιτι μου, ξεκλειδωνω και μπαινουμε μεσα. Του δειχνω τον καναπε και καθεται. Μετα απο λιγο καθομαι και εγω λιγο μακρια του.

Α-Λοιπον; Τι θες να κανουμε;
Λεει και με κοιταει πονηρα απο κατω μεχρι πανω, φερνοντας το σωμα του ακομη πιο κοντα μου σε καθε του λεξη.
Ν-Εε, δεν ξερωω.
Του λεω.
Α-Αστο σε εμενα μωρο μου.
Και με μια κινηση ορμαει στα χειλια μου βιαια. Με ξαπλωνει στον καναπε και ανεβαινει πανω μου, στηριζοντας στους αγκωνες του ολο το βαρος του. Αφηνει φιλια στον λαιμο μου και αναστεναζω.
Α- Μμμ μωρο μου σαρεσει;
Του γνεφω, ανικανη πλεον να πω λεξη.
Α-Πες μου το.
Ανοιγω το στομα μου και το ξανακλεινω.
Ν-Μου αρεσειιι αχ
Λεω προσπαθωντας μια δευτερη φορα.

Μου κατεβαζει το παντελονι σιγα σιγα. Του σταματαω το χερι πιανοντας τον καρπο του.
Α-Τι ειναι; Εισαι...;
Ν-Οχι. Απλως δεν.. πιστευω πως προχωραμε γρηγορα απλα και ναι...

Θα ηθελα πολυ να του δωθω αλλα ειναι νωρις ακομη. Δεν θελω να το μετανιωσω αργοτερα. Πιστευω πως ειναι σωστο αυτο που κανω. Ξερω πως θα θυμωσει. Βασικα, ειμαι σιγουρη. Εμφανιζεται μια ρυτίδα απο την παραξενη πιεση των φρυδιων του μεταξυ τους, συνοφρυωμα.

Ν-Μη νευριαζεις σε παρακαλωω.
Λεω και του δινω μερικα γλυκα φιλακια στο V της μπλουζας του.
Ν-Θα γινει συντομα και αυτο.
Του λεω και δειχνει λιγο ικανοποιημενος με τις λεξεις που προανεφερα.
Απλωνει το χερι του και πεφτω στην αγκαλια του. Μου χαιδευει τα μαλλια. Δεν καταλαβαινω ποτε με παιρνει ο υπνος..

ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ.

Ν-Ναι σας λεω, ειναι υπεροχος.
Φ-Και εσυ ομως μη το αργησεις πολυ το πραγμα..
Κ-Ναι, μη το ξενερωσεις κιολας το παιδι!
Ν-Ναι βρε, απλα θελω λιγο να δω πως αξιζει.
Φ-Εχεις δικαιο.
Κ-Η Μαιρη λετε να εχει προχωρησει με τον Στεφανο;
Φ-Βασικα εχουν προχωρησει..
Ν-Πως εισαι τοσο σιγουρη;
Φ-Μου ειπε κατι ψιλα η Μαιρη.
Κ-Και μας παλι δεν μας λεει τιποτα; Εχει απομακρυνθει πολυ..
Ν-Ας την παρουμε λιγο τηλ μπας και βρει λιγο χρονο και για μας.

Γεια σας αγαπουλεςς:) Στις 17 του μηνος παω κατασκηνωση για 15 μερες αρα να ξερετε δεν θα ανεβαζω κεφαλαια:( Και οταν γυρισω υποσχομαι να βαζω καθημερινα. Ευχαριστω για την υποστηριξηη❤ Λοβ γιαα

VOTES&COMMENTS

"With you till the end„ Donde viven las historias. Descúbrelo ahora