Niki's POV
Μπράβο τα παιδιά μωρέ. Τα φτιάξανε. Θέλω και εγω:( Αλλά ο Αλεξ... Ο Αλεξ θα με χρησιμοποιούσε. Δεν ξέρω τι να κάνω με αυτόν. Λες και δεν μας έφταναν όλα αυτά. Βλέπω τον Αλεξ να μπαίνει από την πόρτα. Δίπλα του η Φλορα. Αυτή του άνοιξε.
Α-Νικη μπορώ να σου μιλήσω;
Ν-Οχι
Κ-Ελα ρε Νίκη πήγαινε!
Ν-Ειπα όχι. Και φύγε από το σπίτι μου. Δεν θέλω να ξαναερθεις εδώ.
Α-Θελω να σου εξηγήσω.
Ν-Τι δεν καταλαβαίνεις;; Σου είπα φύγε!
Α-Ενταξει. Όπως θες. Δεν σε πιέζω!
Λέει και κλείνει την πόρτα με δύναμη.Αυτό του αξίζει δεν φταίω εγώ. Σιγά μην κάθομαι και ασχολούμαι με κάποιον που ξέρω ότι θα με θέλει μόνο για να με πηδήξει και μετά τέλος. Πρέπει να τον ξεχάσω.
Κ-Τι παιχτηκε εδώ;
Ν-Τιποτα.
Κ-Δηλαδη-
Ν-Ειπα τίποτα.Πάω στην τουαλέτα βιαστικά. Κλειδώνω την πόρτα και κάθομαι στην λεκάνη. Δακρυα αρχιζουν να σχεδιάζουν το δικό τους μονοπάτι στα μάγουλα μου. Ρε γαμωτο. Δεν μπορώ άλλο. Τώρα καταλαβαίνω πόσο δυνατά ήταν τα αισθήματα μου για τον Αλεξανδρο.
Μ-Νικη; Είσαι εδώ;
Ν-Ναι ναι.
Μ-εισαι εντάξει;
Ν-Ειμαι καλά
Και ακούγομαι που ρουφάω ελαφρώς την μύτη μου.
Μ-Νικη άνοιξε μου.
Ν-Δε-
Μ-Νικη, θέλω να βοηθήσω μόνο. Άνοιξε μου σε παρακαλώ.Σηκώνομαι και της ανοίγω. Μπαίνει μέσα και ξανακλειδωνω.
Μ-Τι έγινε κορίτσι μου;
Λέει και μου σκουπίζει τα δάκρυα.
Ν-Λοιπον, όταν ήμουν στο μπαρ, βασικά όταν είχα βγει έξω να παρω λίγο αέρα. Τότε με είχε πάρει ο Αλεξ τηλέφωνο. Και σε κάποια φάση...................... και είπε ότι δεν θα με πηδήξει έτσι................. και...................Και του το έκλεισα στην μούρη.
Μ-Α τον βλαμμένο. Τι ηλίθιος. Και τώρα γιατί δεν τον άφησες να σου εξηγήσει.
Ν-Ρε Μαίρη μου είναι δύσκολο. Εσύ τι θα έκανες ας πούμε τώρα εαν μαθαινες ότι ο Στεφανος σε θέλει μόνο για σεξ;
Μ-Ναι εντάξει, έχεις δίκαιο. Αλλά δωστου μια ευκαιρία για να σου πει τι συμβαίνει. Μη βγάζεις βιαστικά συμπεράσματα.
Ν-σωστά. Όταν τον ξαναδω θα του ζητήσω εξηγήσεις.
Μ-μπράβο το κορίτσι μου. Τώρα σκούπισε τα δάκρυα σου, πλένε λίγο το πρόσωπο σου και έλα βόλτα μαζί μας.
Ν-Που;
Μ-Θα πάμε σε καμιά καφετέρια λογικά.
Ν-Ωραια. Φαίνεται ότι έκλαιγα τώρα;
Της λέω αφού κάνω αυτά που μου είπε.
Μ-Οχι είσαι μια χαρά. Έλα πάμε.
Ν-Α ξέχασα να σου πω. Ο Στεφανος φαίνεται να είναι καλός. Χαίρομαι πολύ για σενα.
Μ-Ειναι τελειοςς!! Παμεε
Με τραβάει από το χέρι και με βγάζει έξω στο σαλόνι.
Κ-Ηρθαν αντε σηκωθειτε!
VOCÊ ESTÁ LENDO
"With you till the end„
Ficção AdolescenteΕίμαι η Νίκη, ένα 19 χρόνο κορίτσι. Ζω μόνη μου σε ένα νησί της Ελλάδας, την Κρήτη. Είμαι τελειοφοιτη ψυχολόγος. Η οικογένεια μου μένει σε μια περιοχή 20' περίπου από εδώ. Οι κολλητές μου η Φλόρα, η Κατερίνα και η Μαίρη, ζουν ένα τετράγωνο μακριά μο...