Καθόμαστε και μιλάμε για διαφορά πράγματα. Μπαίνω στην ομαδική που έχουμε στο facebook και στέλνω μήνυμα:
Σπίτι μου στις 9:)
Διαβάστηκε από όλους σχεδόν. Ωραία. Η ώρα είναι 2. Αποχαιρετώ την Κατε και της λέω να έρθει στις 7 σπίτι μου για να ετοιμαστούμε κιόλας. Πάω σπίτι, κάνω ένα μπάνιο, τρώω μεσημεριανό και πέφτω για ύπνο.
Σηκώνομαι από το κρεβάτι στις 6. Μου έχει μείνει λίγος χρόνος. Σκουπίζω και σφουγγαρίζω όλο το σπίτι. Γενικώς, έχω μανία με την καθαριότητα και θέλω όλα στο σπίτι μου να είναι τέλεια. Το πήρα αυτό από την μαμά μου. Αφού καθαρισα με μανία όλο το σπίτι, ξεκίνησα να ισιώνω τα μαλλιά μου μέχρι να έρθει η Κατε. Όταν ήρθε, αρχίσαμε τις ετοιμασίες. Σήμερα δεν θέλω να ντυθώ "επίσημα" όπως τις άλλες φορές. Θα φορέσω πιο απλά ρούχα εφόσον θα μείνουμε σπίτι.
Βγάζω από την ντουλάπα το κοντο, ψηλομεσο τζιν σορτς μου με τις μεγάλες τσέπες. Φοράω ένα άσπρο τοπάκι ίσα ίσα να καλύπτει το ύφασμα του σουτιέν. Φόρεσα άσπρες καλτσες για να ταιριάζουν με το τοπ. Η Κατερίνα φόρεσε ένα αθλητικό σορτς μπεζ και μια στραπλες ακούτε μπλε μπλουζα. Έβαλα μόνο λίγη μάσκαρα και ένα απαλό λιπ μπαλμ. Δεν χρειάζομαι περισσότερο βάψιμο. Και λόγω της ζέστης που έχει σήμερα, δεν θα άντεχα το παραπάνω μακιγιαζ από αυτό. Έκανα τα μαλλιά μου έναν ανέμελο αλλά και ευκαταστατο κότσο και ψεκάστηκα με την αγαπημένη μου κολόνια "Hypnotic".
Όταν πλέον είμαστε έτοιμες. ανοίγουμε το ραδιόφωνο βαζοντας τον αγαπημένο μας σταθμό με τα πιο ρυθμικά τραγούδια. Το κουδούνι χτυπάει. Ήταν η Φλορα. Η ώρα είναι 8. Καθίσαμε στον καναπέ περιμένοντας και τους άλλους.
Μετά από λίγο ήρθε όλη η Παρέα εκτός από τον Αλεξ και τον Θάνο.
Ν-Παιδια, πετάγομαι μέχρι το σούπερ μαρκετ να πάρω μπύρες και έρχομαι.
Γ-Δεν θες να πάω εγώ καλύτερα;
Ν-Οχι όχι.. Δεν θα αργήσω.
Με χαιρετούν και βγαίνω από το σπίτι. Κατευθύνομαι προς το μαγαζί.Γυρνάω με τις σακούλες στο χέρι, γεμάτες με μπύρες και αναψυκτικά. Πριν καλά καλά βγάλω τα κλειδιά για να ξεκλειδώσω το σπίτι, η πόρτα ανοίγει και βλέπω έναν θυμωμένο Αλεξ ο όποιος με την παρουσία μου αλλάζει σε φυσιολογικός γρήγορα.
Ν-Γεια σου Αλεξ.
Α-Γεια..
Ν-Μπορω να περάσω;
Του λέω κοροϊδευτικα καθώς κάθεται μπροστά στην πόρτα, μη μου αφήνοντας χώρο να περάσω.
Σκάει ενα γελάκι και πιάνει τις σακούλες από τα χέρια μου για να με βοηθησει.Α-Ασε αυτά για μένα.
Ν-Σε ευχαριστώ..
Δεν μου απαντάει και περπατάει προς την κουζίνα με εμένα να τον ακολουθώ. Χαιρετάω τα παιδιά. Τα κορίτσια μου χαμογελάνε σαν χαζές. Θεε μου, έλεος, απλά με βοηθάει με τις σακούλες. Δεν έκανε και κάτι τραγικό σιγά.
ESTÁS LEYENDO
"With you till the end„
Novela JuvenilΕίμαι η Νίκη, ένα 19 χρόνο κορίτσι. Ζω μόνη μου σε ένα νησί της Ελλάδας, την Κρήτη. Είμαι τελειοφοιτη ψυχολόγος. Η οικογένεια μου μένει σε μια περιοχή 20' περίπου από εδώ. Οι κολλητές μου η Φλόρα, η Κατερίνα και η Μαίρη, ζουν ένα τετράγωνο μακριά μο...