Περιπου στα μισα της ταινιας ακουγεται η ζεστη αναπνοη της Νικης να χτυπαει πανω στο γυμνο στηθος μου. Δεν ξερω αν θελει να κοιμηθω διπλα της, αλλα υπερβολικα κουρασμενος για να σηκωθω τωρα. Κλεινω το λαπτοπ,πριν χαζεψω για τελευταια φορα την φωτογραφια μας για φοντο, το αφηνω δεξια στο κωμοδινο με ηρεμες αργες κινησεις για να μην την ξυπνησω. Μπλεκω τα δαχτυλα μου στα μαλλια της. Ειναι τοσο ομορφη. Αν δεν ηταν εκεινος ο μαλακας στο μπαρ να την ριξει κατω τωρα θα ηταν μια χαρα. Της χαιδευω μερικες απο την τουφες που πεφτουν στο προσωπο της και τις διωχνω μακρια. Μετακινω το χερι μου στο μετωπο της, το αφηνω λιγο εκει και μετα κατεβαζω το χερι μου στην μεση της. Την σφιγγω κοντα μου και αφηνω τον υπνο να με παρει.ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ.
Niki's ΡΟV
Ανοιγω αργα τα ματια μου. Το κενο που υπαρχει αναμεσα απο τις κουρτινες, αφηνει τις καυτες ακτινες του ηλιου να περασουν μεσα στο δωματιο και να πεσουν στα ματια μου. Κουνιεμαι λιγοο. Κοιταω διπλα μου. Ολο το βραδυ ξαπλωνα πανω στον Αλεξανδρο. Θεε μου.
Ελπιζω να μην το ειχε καταλαβει.{...}
Κανονισαμε να παμε βολτα για να φαμε πρωινο. Παιρνω και την Λιλη μαζι μου, με το λουρι της.
Καθομαστε σε μια καφετερια και παραγγελνουμε καφε και διαφορα τυροπιτοειδη. Τρωμε. Προσπαθω να θυμηθω κατι...
Ν-Πως επαθα το ατυχημα;
Α-Ε.. ε.. ειχαμε παει σε ενα κλαμπ με την παρεα μας. Εσυ ειχες πιει πολυ και.. φλερταρες με καποιους. Ενας σε αρπαξε και σε φιλησε.. κατευθυνοσασταν προς την τουαλετα οταν εγω εφτασα εκει και τον βαρεσα. Σε εριξε κατω και χτυπησες με δυναμη το κεφαλι σου στον τοιχο του διαδρομου.
Ν-Ω.. εε.. σε ευχαριστω που με εσωσες τοτε.Ζοριζω τον εαυτο μου να θυμηθει να γεγονοτα που μολις μου αφηγηθηκε.
Ν-Το θυμαμαι. Το θυμαμαι! Ομγ Αλεξανδρε εσυ; Ομγ.
Εχει γουρλωσει τα ματια και εχει βαλει τα χερια του στα γονατα μου απο την εκπληξη.
Ν-Ωω Θεε μου ημουν τοσο ηλιθια. Τι σκεφτομουν εκεινη την στιγμη; Και εσυ τι κανεις εδω; Δεν σου ειπα οτι δεν θελω τιποτα μαζι σου ξανα;
Α-Γαμωτο περιμενε να σου εξηγησω!
Ν-Να μου εξηγησεις τι;
Νευριαζω αποτομα στην αναμνηση εκεινου και του εαυτου μου να μιλαν στο τηλεφωνο καθως οι λεξεις του Θανου να αντιχουν απο το ακουστικο.
Ν-Με θελεις μονο για να με πηδηξεις μαλακα
Α-Ε ηρεμησε. Τι ειναι αυτα που λες; Γι αυτο τοσο καιρο μου φαιρεσαι καπως και...; Αχ Νικη, μια πλακα εκανε ο Θανος και εσυ κατευθειαν την πιστεψες.
Κανει μια παυση και συνεχιζει.
Α-Εγω.. εγω.. εμενα, μου αρεσεις Νικη. Μου αρεσεις πολυ.Δεν ξερω τι να πω. Το μυαλο μου εχει θολωσει απο τα λογια του. Ηταν οντως μια πλακα και εγω επεσα θυμα της;; Λεει την αληθεια ο Αλεξ;;
ESTÁS LEYENDO
"With you till the end„
Novela JuvenilΕίμαι η Νίκη, ένα 19 χρόνο κορίτσι. Ζω μόνη μου σε ένα νησί της Ελλάδας, την Κρήτη. Είμαι τελειοφοιτη ψυχολόγος. Η οικογένεια μου μένει σε μια περιοχή 20' περίπου από εδώ. Οι κολλητές μου η Φλόρα, η Κατερίνα και η Μαίρη, ζουν ένα τετράγωνο μακριά μο...