Κεφαλαιο 28

364 24 3
                                    

Καθομαστε σε ενα απο τα παγκακια της παραλιας. Καθεται πολυ κοντα μου. Βαζει το χερι του γυρω απο τους ωμους μου και κοιταμε το ηλιοβασιλεμα.
Α-Εε..Νικη. Μου αρεσεις πολυ.Και θα ηθελα πολυ να γινεις το κοριτσι μου.

Μου λεει σε καποια φαση. Ω Θεε μου. Δεν πρεπει να το εννοει. Λογικα μου κανει πλακα.
Ξεχναω πως πρεπει να απαντησω και συνεχιζει να μιλαει.
Α-Εκανα βλακεια εγω συγγ-
Ν-Θελω πολυ να γινω το κοριτσι σου
Του λεω με το πιο υπεροχο χαμογελο που θα μπορουσα να εχω.
Α-Αυτο σημαινει πως..Εννοω.. Θες να γινεις κοπελα μου;
Ν-Ναι αλεξ.
Λεω και με κοιταει με ματια ολο ελπιδα. Κοιταει τα χειλη μου και πλησιαζει το σωμα του προς τα μενα. Ερχεται λιγο πιο κοντα. Η ζεστη του ανασα χτυπαει πανω στο προσωπο μου. Πλησιαζω και εγω λιγο. Τα χειλη μας να απεχουν μονο μερικα εκατοστα.

Ξαφνικα, ενωνει τα χειλη μας με μια αποτομη κινηση του. Τα στοματα μας κουνιουνται ολο παθος. Οι γλωσσες μας παιζουν το δικο τους παιχνιδι, στον ρυθμο των χειλιων. Μου δαγκωνει ελαφρως το κατω χειλος και αναστεναζω. Μετακινω τα χερια μου στα μαγουλα του και αυτος στην μεση μου. Προσπαθει να με σηκωσει. Υπακουω στο αγγιγμα του. Καθομαι πανω του.

Σταματει το φιλι.
Α-Για τον Θεο Νικη, πιο χαμηλα αλλιως..
Λεει και δειχνει την στυση του.
Ν-Ουπςςς
Λεω ταχαμου ανηξερη. Κατεβαινω λιγο πιο χαμηλα και ορμαω ξανα στα χειλη του. Το φιλι απο παθιασμενο γινεται κτητικο και βιαιο. Λες και θελει να μου περασει ενα μηνυμα. Ειμαι μονο δικη του. Παιρνω το κατω χειλος του αναμεσα στα δοντια μου και το πιπιλαω ελαφρα δαγκωνοντας και ρουφωντας το.

Ενας ηχος τηλεφωνου μασ διακοπτει.
Ν-Μμ αστο- μη- το- σηκωσεις
λεω κανοντας μικρες παυσεις απο το φιλι σε καθε λεξη.
Με σπρωχνει ελαφρα.
Α-Συγγνωμη αλλα πρεπει να απαντησω.
Γαμωτο. Τι ηταν τοσο σημαντικο που επρεπε να σταματησει το φιλι μας;

Απομακρυνεται λιγο αφου με κατεβασει απο τα ποδια του. Νιωθω ακομη τα χειλη του πανω στα δικα μου. Ανοιγω το κινητο μου για να δω την ωρα. Εχει παει μονο 9.

Ο Αλεξ συνεχιζει να μιλαει για τουλαχιστον δεκα λεπτα ακομη. Σε ποιον μιλαει; Και τι λεει τοση ωρα;
Προσπαθω να ακουσω αλλα μιλαει τοσο σιγα.. που δεν καταλαβαινω Χριστο απο οσα λεει. Παω κοντα του και ακουμπαω με το χερι μου τον αριστερο του ωμο.
Α-Σε κλεινω θα τα πουμε γεια.
Λεει και το κλεινει πριν προλαβω να δω το ονομα στην οθονη.
Α-Υποθετω πως μπορουμε να συνεχισουμεε τωρα.
Χαμογελαει πονηρα.
Ν-Ποιος ηταν στο τηλεφωνο;
Α-Δεν ηταν σημαντικο βρε μωρο μου εελλαααα.
Λεει καθως με φιλαει περιμενοντας για ανταποκριση.

Τι, δεν μου εχει εμπιστοσυνη να μου πει ποιος ηταν κιολας; Ωραια ξεκινησαμε μπραβο.
Φευγω απο αυτον και γυρναω να κατσω παλι στο παγκακι. Ερχεται κατευθειαν και καθεται διπλα μου.
Α-Μη θυμωνεις
Αφηνει μερικα φιλια στον λαιμο μου, σχηματιζοντας ενα δρομακι μεχρι και τα χειλη μου.
Ακομη δεν ανταποκρινομαι στο αγγιγμα του.
Α-Ρε μωρο μου δεν ηταν σημαντικο σου λεω
Ν-Ναι, δεν ηταν σημαντικο και αυτο με εκανε να σε περιμενω 10 λεπτα!Γιατι πολυ απλα δεν μου λες ποιος ηταν; Δεν με εμπιστευεσαι;
Α-Αχχ μη λες βλακειες. Φυσικα και σε εμπιστευομαι. Αλλα..
Ν-Τι αλλά;
Α-Αν σου λεγα πως πολυ απλα δεν μπορω να σου πω ποιος ειναι;
Ν-Αλεξ κοψε, πες μου τα ξεκαθαρα.
Α-Γαμωτο Νικη μη με πιεζεις δεν μπορω να σου πω! Σου υποσχομαι πως θα σου πω καποια στιγμη. Μη μου κρατας μουτρα ομως..
Ν-Καλα
Του λεω.
Α-Παμε σπιτι σου;
Ν-Παμε.

"With you till the end„ Donde viven las historias. Descúbrelo ahora