Κεφαλαιο 15

363 22 0
                                    

Κουναει τα χειλη του στον ιδιο ρυθμο με τα δικα μου. Φιλαει ωραια. Τα χειλη του ειναι μαλακα και ζουμερα. Εχω κλεισει τα ματια μου, το ιδιο και αυτος, απολαμβανοντας το φιλι. Ειπα να το παρατραβηξω λιγο. Βαζω τα χερια μου στα μαγουλα του και αυτος στην μεση μου ταυτοχρονα. Η γλωσσα του πιεζει τα χειλη μου, κατα φην διαρκεια του φιλιου μας. Του δινω την προσβαση.
Α-Καλα φτανει, μην γαμηθειτε εδω.
Στο ακουσμα της φωνης του σταματαω. Εχει δικαιο. Ισως να το παρατραβηξα παραπανω απο οσο επρεπε. Αλλα δεν πειραζει.
Ο Γιαννης μου χαμογελαει αδυναμα. Φαινεται να το απολαυσε και ο ιδιος. Κοιταω τον Αλεξ στα ματια, πλεον ικανοποιημενη με την πραξη του Γιαννη. Τα ματια του δειχνουν πιο σκοτεινα απο πριν. Το καστανοπρασινο εχει αντικατασταθει απο αγριο μαυρο. Αν τα ματια του πετουσαν βελη, σιγουρα θα ημουν νεκρη τωρα. Ο Γιαννης βαζει μια τουφα που ειχε πεσει απο τα μαλλια μου πισω απο το αυτι. Ο Αλεξ τοτε σηκωνεται βαρωντας τα ποδια του στο πατωμα με δυναμη και φευγει. Παει προς την κουζινα. Μετα απο λιγο σηκωνεται και ο Θανος, ακολουθωντας τον.

Γυρναω και ψυθιζω στον Γιαννη.
Ν-Αυτο ηταν υπεροχο.
Γ-Να το ξανακανουμε οποτε θες..
Ν-Εε..
ειπα, ισα ισα να το ακουσω εγω
Δεν μπορουσα να απαντησω σε αυτο. Γι αυτο, το αγνοησα τελειως σαν να μην το ακουσα.

Τα κοριτσια με κοιτανε ολες.
Ν-Τι με κοιτατε;
Κ-Μπορω να σου μιλησω ενα λεπτο;
Η-Τι ολοι θα φυγετε τωρα;
Κ-Θελω να της πω κατι απλα.
Η-Καλα αντε.
Σηκωνομαι περιμενοντας την Κατε να ερθει στο μερος μου. Πηγαινουμε λιγο πιο περα, στην τραπεζαρια.
Κ-Φιλεναδα ενα εχω να σου πω. Ο Αλεξανδρος σε θελει. Και οχι λιγο, δεν ειναι κατι απλο.. ο τροπος που σε κοιταει.. ο τροπος που νευριαζει οταν μιλας ή κοιτας αλλον, τωρα.. που φιληθηκες με τον Γιαννη. Ειδες την αντιδραση του; Δεν ειναι τυχαιο αυτο αγαπη μου. Κανε κατι.Μην καθεσαι ετσι. Αφου τον βλεπεις.
Ν-Κατερινα.. Ο Αλεξ με θελει μονο για να με πηδηξει.
Κ-Τι; Οχι. Δεν νομιζω να-
Ν-Το ακουσα στο τηλεφωνο. Ο Θανος το ειπε, αν θυμαμαι καλα.
Κ-Μπορει απλα να εκανε μια πλακα. Νικη δοκιμασε και μην χανεις την ευκαιρια. Εκμεταλλευσου την. Μια ζωη το περιμενεις αυτο. Αντεε
Ν-Εχεις δικιο.. δεν ξερω τι θα κανω. Θα δω, παντως αν δεν μαθω την αληθεια για αυτο το θεμα δεν προκειται να του μιλησω καν.
Κ-Εσυ ξερεις..
Ν-Καλα, αντε παμε μεσα τωρα δεν ειναι σωστο που φυγαμεε.

Alex's POV
Παω να βγω απο την κουζινα για να επιστρεψω στο σαλονι και η ακρη του ματιου μου πιανει την Νικη με την Κατε να μιλανε. Γυρναω στην αρχικη μου θεση και κολλαω το αυτι μου στην ακρη του τοιχου για να ακουω καθατα τι λενε.

Ν-Κατερινα.. Ο Αλεξ με θελει μονο για να με πηδηξει.
Κ-Τι; Οχι. Δεν νομιζω να-
Ν-Το ακουσα στο τηλεφωνο. Ο Θανος το ειπε, αν θυμαμαι καλα.
Κ-Μπορει απλα να εκανε μια πλακα. Νικη δοκιμασε και μην χανεις την ευκαιρια. Εκμεταλλευσου την. Μια ζωη το περιμενεις αυτο. Αντεε
Ν-Εχεις δικιο.. δεν ξερω τι θα κανω. Θα δω, παντως αν δεν μαθω την αληθεια για αυτο το θεμα δεν προκειται να του μιλησω καν.
Κ-Εσυ ξερεις..
Ν-Καλα, αντε παμε μεσα τωρα δεν ειναι σωστο που φυγαμεε.
Λεει και μπαινω μεσα στην κουζινα γρηγορα πριν με δουν. Τι; Αληθεια τωρα το νομιζει αυτο; Ανοιγω τον νεροχυτη και προσποιουμαι οτι πλενω τα χερια μου.

Γαμωτο. Ειναι τοσο σεξι με αυτο το φορεμα. Κρατιεμαι πολυ για να μην της ορμισω πραγματικα. Μετα απο δυο περιπου λεπτα γυρναω και καθομαι παλι διπλα στον Θανο χωρις να ριξω ουτε μια ματια στο ομορφο κοριτσι που καθεται απεναντι μου. Κατι πρεπει να κανω.

Niki's POV

Βλεπω τον Αλεξ να ερχεται απο την κουζινα με την μπυρα του στο χερι. Καθεται απεναντι παλι, αλλα αυτην τη φορα χωρις να μου δωσει ουτε ενα βλεμμα.

Γεια σας αγαπες! Ελπιζω να ειστε καλα. Καλο καλοκαιρι να εχετε. Πολλες εξελιξεις εε; Ειχαμε και Alex's POV. Πατηστε το αστερακι και κομμ για γνωμηη. Με βοηθαει πολυυ❤ Love youu guys.

"With you till the end„ Donde viven las historias. Descúbrelo ahora