Κεφάλαιο 50

215 16 1
                                    

Γυρνάω και βλέπω τον Άλεξ.
"Έλα" Μου λέει και με τραβάει από το χέρι. Είναι πολύ όμορφος. Τα μαλλιά του ίσια στο πλάι στερεωμένα με λίγη ποσότητα τζελ. Ένα γαλάζιο πουκάμισο κοσμεί το πάνω μέρος του σώματος του, συνδυασμένο με ένα μαύρο τζιν και superstar. Με καθοδηγεί προς την αμμουδιά. Ω θεέ μου. Διάφορα λουλούδια απλωμένα στην άμμο σε σχήμα καρδιάς με κεράκια και στο εσωτερικό της, στο κέντρο ένα μικρό χαριτωμένο άσπρο κουτάκι. Πηγαίνω σιγά και προσεκτικά για να μην χαλάσω το δημιούργημα του και ανοίγω το κουτί. Μέσα υπάρχει ένα κολιέ που γράφει "Mine".

Ν-Αωω Αλεξ είναι υπέροχο.
Του δίνω ένα παρατεταμένο φιλί στο στόμα.
Α-Χαιρομαι που σου άρεσε μωρό μου.
Με αγκαλιάζει σφιχτά.
Ν-Μισο λεπτό, έχω και εγώ κάτι για σένα.

Ανοίγω την τσάντα μου και βγάζω την σακούλα με την ζακετα και το βραχιόλι που του αγόρασα. Του το δίνω με ένα χαμόγελο στα χείλη.

Ν-Οριστε. Χρόνια Πολλα.
Τα μάτια του λάμπουν με το που ανοίγει την σακούλα.
Α-Ε βρε Νίκη δεν έπρεπε. Θα ήταν ακριβή.. δεν χρειαζοταν να μου πάρεις κάτι. Μόνο που είσαι εδώ αρκεί.
Με φιλάει για λίγο και βγάζει την ζακέτα από την σακούλα.
Α-Ειναι πολύ ωραία! Ευχαριστώ.
Ν-Περιμενε έχει κι άλλο. Ένα κουτάκι.
Το ανοίγει, και βλέπει τα βραχιόλια.
Ν-Πηρα ένα για τον καθένα μας.
Α-Πρωτα το δικό μου.

Μου φοράει το κόσμημα που μου αγόρασε και μετά του περνάω εγώ το βραχιόλι. Ύστερα κάνει το ίδιο. Είμαι τόσο χαρούμενη. Μπορεί να τα έχουμε μόνο έναν μήνα αλλά αυτός ο ένας μήνας είναι από τους καλύτερους της ζωής μου. Αισθάνομαι τόσο ωραία όταν είμαι μαζί του.. με συμπληρώνει. Μετά από την ανταλλαγή δώρων καθόμαστε μέσα στην καρδιά να κοιτάμε την θάλασσα αγκαλιασμένοι. Του φιλάω τον λαιμό και αναστενάζει. Με σπρώχνει στην άμμο και έρχεται από πάνω μου. Με φιλάει αργά και αισθησιακά στον λαιμό κατεβαίνοντας προς το στήθος.

"With you till the end„ Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ