Νιώθω τις ακτίνες του ηλίου μέσα από τις κουρτίνες να πέφτουν πάνω στα μάτια μου. Βάζω ένα μαξιλάρι στο πρόσωπο μου για λίγο και μετά ανοίγω τα μάτια μου. Πετώντας το μαξιλάρι στην θέση του. Η ώρα είναι 12:30. Σηκώνομαι και πλένω τα δόντια μου. Ξεβάφομαι και βγάζω τα ρούχα μου. Μπαίνω να κάνω ένα δροσερό ντουζ για να με βοηθήσει να ξυπνήσω.
{...}
Φ-Για λεγε τι έγινε χθες με τον Αλεξ;
Ν- Τι; Τι να γίνει;
Κ-Ελα ρε Νίκη δεν είδες πως σε κοιτούσε χθες.
Ν- Ε; Τι; Οχι εγω-
Μ-Σου αρέσει.
Ν-Τι-
Φ-Ωω Ναι. Λεγε τι εγινεε
Ν-Καλα, εμ λιγο. Να, χορέψαμε και του έδωσα μερικά φιλιά στον λαιμό, με γύρισε σπίτι.. αυτά.
Κ-Αχχ τέλεια! Να βγείτε οι δυο σας.
Φ-Βλακα ταιριάζετε πολύ.
Ν-αλήθεια;
Μ-Ναιιι!
Χαμογελάω πολύ στα κορίτσια και σηκώνομαι να φέρω τα ποπ κορν.Πηγαίνω πάλι πίσω στο σαλόνι.
Κ-Μαίρη κόψε, είπαμε σήμερα θα είναι βραδιά κοριτσιών. Το ξέχασες;
Μ- Μονο τον Στέφανο ρε Κατερίνα.
Φ- Δεν θα φανεί λίγο να καλέσουμε μόνο αυτόν; Και αν είσαι τόσο κολλημένη μαζί του πήγαινε και βγες με αυτόν. Ασε εμάς.
Μ-Ενταξει αυτό θα κάνω.
Αρπάζει τα πράγματα της και σηκώνεται.Ν-Ει τι γίνεται εδώ;
Κ-Η Μαίρη θέλει τον Στέφανο και μας τα έχει πρήξει.
Ν-Κατε είναι λογικό. Έτσι είναι όταν είσαι ερωτευμένη.
Μ-Μηπως ζηλεύεις; Ζηλεύεις που δεν έχεις βρει ακόμη το κατάλληλο άτομο;
Κ-Ουτε καν όμως.
Ν-κορίτσια! Φτάνει. Δεν θα μαλώσουμε κιόλας. Μαίρη είσαι ελεύθερη να κάνεις ότι θέλεις. Δεν σε πιέζει κανένας.
Μ-Σιγα μην κάτσω εδω. Είστε όλες εναντίον μου. Δεν αντέχω τόση αρνητική ενέργεια.
Μας κάνει ένα βλέμμα υπεράνω. Ανοίγει την πόρτα.
Μ- Καλά να περάσετε.
Κλείνει με δύναμη την πόρτα πίσω της.Φ-Ρε τι έχει πάθει η Μαίρη; Δεν ήταν έτσι παλιά.
Ν-Φλορα, ερωτευμένη είναι.
Κ-Δεν θα ασχολούμαστε. Ας κάνει ότι θέλει. Νίκη βάλε μας την ταινία. Μπορούμε να περάσουμε τέλεια και χωρίς αυτή εξάλλου.Δεν ήταν και τόσο σωστό αυτό που έγινε. Η Μαίρη είναι πολύ καλό κορίτσι. Δεν θέλω να χωριστούμε. Χωρίς να μιλήσω, πάω και βάζω την ταινία.
Επιλέξαμε την "Cruel Intentions" μιας και από το τρέιλερ καταλάβαμε ότι έχει ωραίο θέμα. Κάθισα πάλι στον καναπέ και η ταινία άρχισε..
{...}
Περίπου στην μέση της ταινίας, ακούω τον ήχο κλήσης του κινητού μου. Το σηκώνω από το τραπέζι.
Ν-κορίτσια. Είναι ο Αλεξ!
Φ-σήκωσε τοο
Κ-Γρηγορα μην κλείσει χαζήΠατάω το πράσινο τηλέφωνο.
Ν-Ναι;
Α-Εππ
Ν-Χαχχ γεια σου Αλεξ
Α-Τι κάνεις κούκλα;
Ν-Καλα είμαι εσύ;
Α-Μια χαρά. Έχεις κανονίσει για σήμερα;
Ν-Εε...
Α-Μ'ακους;
Ν-Εμ ναι, ίσως μια άλλη φορά. Είμαι με τα κορίτσια τώρα.
Α-Αα, Ε δεν πειράζει. Θα τα πούμε.
Ν-Ενταξει. Ταλεμε.Τώρα έπρεπε να κανονίσουμε με τα κορίτσια για βραδιά ταινίας; Πωωω. Ήθελα τόσο πολύ να βγω με τον Αλέξανδρο.
Κ-Τι σου είπε;
Φ-Μαρηη λέγε
Ν-Μου ζήτησε να βγούμε.
Φ-Πας καλά; Και εσύ είπες όχι; Θα μπορούσαμε να φύγουμε από εδώ και εσύ να βγεις με τον Αλεξ.
Ν-Δεν το θεωρώ σωστό. Δεν θα σας άφηνα για ένα αγόρι.
Κ- Ένα αγόρι που σου αρέσει θέλεις να πεις.
Με συμπληρωνει η Κατε.
Ν-Χαχαχ σας είπα ότι μου αρέσει λιγο μόνο.
Φ-Ναι το είδαμε αυτό. Όταν είδες το όνομα του στην οθόνη του κινητου σου τα μάτια σου αστραψαν.Γεια σαςς, τι κανετε; Ελπίζω να είστε καλα:) Καλή επιτυχία σε όσες γράφουν. Να σκισετεε! Βαλτε αστεράκι και σχολιάστε τις γνωμες σας με βοηθάει πολυυ❤❤❤
ESTÁS LEYENDO
"With you till the end„
Novela JuvenilΕίμαι η Νίκη, ένα 19 χρόνο κορίτσι. Ζω μόνη μου σε ένα νησί της Ελλάδας, την Κρήτη. Είμαι τελειοφοιτη ψυχολόγος. Η οικογένεια μου μένει σε μια περιοχή 20' περίπου από εδώ. Οι κολλητές μου η Φλόρα, η Κατερίνα και η Μαίρη, ζουν ένα τετράγωνο μακριά μο...