Μετά από δέκα λεπτά ήρθε και ο Αλεξ. Κάθισε δίπλα μου.
Ν-Παιδια, η Φλορα δεν θα έρθει;
Κ-Μου είπε ότι θα είναι με το αγόρι της αλλά δεν ξέρω.
Ν-Μπορεις να την πάρεις ένα τηλέφωνο;
Κ-Φυσικα μισό λεπτό.Ψάχνει στην τσάντα της. Βγάζει έξω το κινητό της και την παίρνει τηλέφωνο.
Δεν ασχολούμαι πολύ με την συζήτηση τους.
Ν-Τι θα πιείτε παιδιά;
Ρωτάω και μου απαντάνε. Σηκώνομαι και πάω στην κουζίνα για να τους πάω να ποτά. Τα αφήνω στο τραπέζι και ξανακαθομαι δίπλα στον Αλεξ.Όλοι μιλάνε και παίρνουν μέρος στην συζήτηση μας αλλά εγώ απλά κάθομαι και τους ακούω. Το καλοκαίρι σχεδόν τελειώνει. Σε λίγες μέρες ξεκινάω την δουλειά μου. Θα μου λείψει όλο αυτό. Φυσικά και θα βγαίνουμε πάλι, ή θα μαζευόμαστε έτσι απλά θα είναι πιο σπάνια.
[...]
Μια βδομάδα μετά.
Έχω ξεκινήσει πλέον να δουλεύω στο γραφείο του Κυρίου Μπεν. Είναι φίλος των γονιών μου και γι αυτό μου πρόσφερε καλή θέση με αρκετά χρήματα ώστε να μπορώ να συντηρώ μόνη μου τον εαυτό μου. Κάθε μέρα ξεκινάω δουλειά στις 9:30-1 και καμιά φορά πάω και απόγευμα κατά τις 5:30-8. Ως ψυχολόγος που είμαι, κλείνω κάποια ραντεβού με τους πελάτες μου άρα εάν δεν υπάρχει κάποιο ραντεβού για εκείνες τις ώρες φεύγω από την δουλειά και κάνω διάλειμμα.
Εχθές με επισκέφτηκαν οι γονείς μου. Πήρα άδεια για να κάτσω μαζί τους. Δεν έχουμε και πολύ καλές σχέσεις. Από τότε που έφυγα για να πάω σε κολέγιο με έχουν ψιλογραμμενη. Αλλά δεν έχω θέμα. Εξάλλου και αυτοί θέλουν την ξεγνοιασιά τους και εγώ την ανεξαρτησία μου. Δεν τους είπα τίποτα για τον Αλεξ. Αλλιώς θα ρωτούσαν συνέχεια πράγματα γι αυτόν και θα μου ζητούσαν να τους τον γνωρίσω. Οπότε δεν άνοιξα κουβέντα για αυτό το θέμα.
Χτυπάει το τηλέφωνο μου. Αλεξ. Δεν τον βλέπω τελευταία λογω εργασίας. Το σηκώνω.
Α-Εχεις καθόλου κενό για καμιά ώρα να σε δω;
Ν-Γεια και σε σένα. Κάτσε να δω.
Ανοίγω την ατζέντα μου και ψάχνω τα ωράρια.
Ν-Σε μισή ώρα έχω το τελευταίο ραντεβού μου.
Α-Τελεια οπότε τι ώρα τελειώνεις;
Ν-Στις 1 θα είμαι εντάξει.
Α-Στις 1 λοιπόν θα σε περιμένω από κάτω για να πάμε για φαγητό κάπου.
Ν-Αω. Ωραία.
Α-Μου έλειψες.
Ν-Και εμένα.
Α-Στις 1.
Λέει και το κλείνει.Συνεχίζω να γράφω στον υπολογιστή για τους πελάτες μου. Έρχεται και ο τελευταίος για σήμερα. Η θεραπεία τελειώνει οπότε συμμαζεύω το γραφείο μου, πηγαίνω τα έγγραφα στον Κύριο Μπεν και κατεβαίνω κάτω για να βρω τον Αλεξ. Με περιμένει μέσα στο αυτοκίνητο στο απέναντι πεζόδρομιο. Διασχίζω τον δρόμο και μπαίνω μέσα. Τον φιλάω πεταχτά.
Δεύτερο κεφάλαιο για σήμερα. Θέλω να επανορθώσω για τις χαμένες μέρες χαχαχ. Love u guyz❤❤
CZYTASZ
"With you till the end„
Dla nastolatkówΕίμαι η Νίκη, ένα 19 χρόνο κορίτσι. Ζω μόνη μου σε ένα νησί της Ελλάδας, την Κρήτη. Είμαι τελειοφοιτη ψυχολόγος. Η οικογένεια μου μένει σε μια περιοχή 20' περίπου από εδώ. Οι κολλητές μου η Φλόρα, η Κατερίνα και η Μαίρη, ζουν ένα τετράγωνο μακριά μο...