Κεφάλαιο 4

468 30 0
                                    

Ν-Καλα με τσακώσατε.Πουθενα όμως εε;
Κ-Μεινε ήσυχη.
Φ-Ναι.

Τα κορίτσια έφυγαν μόλις τελείωσε η ταινία και έμεινα παλι μόνη μου. Είναι ακόμη 9. Δεν μπορώ να κοιμηθώ απο τόσο νωρίς. Ανοίγω το κινητό μου και μπαίνω λίγο στα σοσιαλ μιντια. Ανεβάζω στο instagram μια φώτο που έβγαλα πριν με τα κορίτσια. Περνάει ένα λεπτό. Μου έρχεται ειδοποίηση.

Ο χρήστης Αλεξ Μι' δήλωσε ότι του αρέσει η φωτογραφία σας.

Είναι μέσα! Να του στείλω; Ναι θα του στείλω.

-Χευυ
Το διαβαζει κατευθείαν. Πληκτρολογεί. Μετά από λίγο μου έρχεται ένα μηνημα με την απάντηση του.

-Geiaa sou

-Τι κάνεις;
-Kala eimai esy?
-Μια χαρά, κάθομαι μόνη μου. Έφυγαν τα κορίτσια πριν λίγο.
-Theleis parea?
-Απο ποιον;
-Apo emena bree
-Αα, εμμ ναιι^^
-Tha eimai ekei de 10:*
-Εντάξει, θα σε περιμένω:)

Ευτυχώς που του έστειλα τελικά. Αχ τέλεια. Τι να φορέσω; Βασικά φοράω ακόμη καλά ρούχα. Ένα σορτσάκι κοντό γκρι, και μια μαύρη πλουζα γραμμένη με το λογότυπο της adidas με άσπρα γράμματα. Ψεκάζω λίγη Κολονια.Ειμαι πολύ αγχωμένη. Αναρωτιέμαι τι θα κάνουμε..

Όσο έχω ακόμη χρόνο, θα σας μιλήσω λίγο για τις παλιές μου 'σχέσεις'. Τον πρώην μου τον λέγαν Παναγιώτη. Κράτησε έναν μήνα. Είχε συνέχεια αγαμίες και απλά δεν του καθόμουν και θύμωνε. Ε και καταλαβενετε.. με χώρισε αυτός, γι αυτό τον λόγο. Ο προηγούμενος από τον Παναγιώτη, ήταν ο Χρήστος. Ήταν η πρώτη μου σχέση. Τα είχαμε φτιάξει στην Τρίτη γυμνασίου και κράτησε έξι μήνες. Ήταν πολύ ωραία. Αλλά μετά, αυτός έφυγε στην Γερμανία με τους γονείς του, και αναγκαστήκαμε να χωρίσουμε. Μέχρι να τα φτιάξω με τον Πάνο, υπήρξαν πολλά φλερτ αλλά δεν υπήρχε ενδιαφέρον από την δική μου πλευρά. Ήθελα να μείνω μόνη μου για κάποιο διάστημα, μέχρι να ηρεμήσω.

Ξαφνικά το κουδούνι χτυπάει. Ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά σχηματίζεται και αγχώνομαι όλο και περισσότερο καθώς πλησιάζω προς την πόρτα. Την ανοίγω και αντικρίζω τον Αλέξανδρο με ένα λουλούδι στο χέρι. Αχουυ είναι γλύκας.

-Γειαα, αυτό είναι για σένα..
Λέει και μου δίνει το λουλούδι.
-Αωω, σε ευχαριστώ. Πέρασε μέσα.

Μπαίνει μέσα και του δειχνω τον καναπέ. Καθεται και καθομαι δίπλα του.

Ν-Λοιποοον..

Αρχισαμε να μιλάμε για διαφορά θέματα, για το σχολείο.. για Βόλτες για τα πάντα.

Α-Εσυ, μόνη σου μένεις εδώ; Δεν σε έχω ρωτήσει ποτέ..
Ν-Ναι και με το σκυλάκι μου, την Λίλη.
Α-Δεν ήξερα ότι έχεις σκυλάκι.
Ν-Τωρα το έμαθες, αλλά δυστυχώς την έχω πάει στο νοσοκομείο λόγω μιας μικρής ίωσης.
Α-Ποσο καιρό την έχεις εκεί;
Ν-Δυο μέρες και θα την αφήσω άλλες πέντε. Η θεραπεία γίνεται σε μια βδομάδα.. γι αυτό.
Α-Ω.

Alex's POV

Θεέ μου είναι τόσο όμορφη. Το βλέμμα μου πέφτει στα χείλη της. Φαίνονται ζουμερά και .. Θέλω να την φιλήσω τόσο πολύ. Πλησιάζω λίγο πιο κοντά της. Την κοιτάω στα μάτια. Κοιτάει και εκείνη τα χείλη μου. Δαγκώνει τα δικά της. Αυτό θα έπρεπε να το κάνω εγώ. Πλησιάζω κι αλλο. Της πιάνω με τα χέρια μου τα μάγουλα της καιι..

"With you till the end„ Donde viven las historias. Descúbrelo ahora