Kuzen

1.7K 131 116
                                    

Draco ve Katie koltukta oturmuş sohbet ediyorlardı. Hemione ve Harry ve biraz ilerilerinde ayakta durmuş içeceklerini yudumluyor ve konuşyorlardı. Hermione arada başını çevirip koltuktaki ikiliye baksa da Draco hiç o tarafa dönmemişti. Hermione ile yatta kavga ettikleri günden beri ona olan hislerini belli etmiyor hatta yok etmeye çalışıyordu. Hermione bardağındaki son yudumu da kafasına dikip Harry'ye beklemesini söyleyerek müzik setinin yanına gitti. Yavaş bir şarkı açıp mutfağın en başına geçerek bütün eve doğru seslendi.

"Herkes beni dinleyebilir mii?"

Bütün ev -ki en fazla 15 kişilerdi- ona döndüğünde gülümsedi. Draco ve Katie de kalkıp mutfağa geçmişlerdi. Hermione eliyle Draco'yu işaret edip sözlerine devam etti.

"Kuzenimle birlikte hazırladık bu partiyi ve kendisi bana çok yardımcı oldu. Kendisini buraya davet ediyorum."

Draco zoraki bir gülümsemeyle Hermione'nin yanına ilerledi. Hermione önce ona bakıp sonra tekrar odadakilere döndü.

"Şimdi herkes bu şarkıda eşleriyle dans edebilir mi lütfen?"

Tüm salon kendine bir eş bulup dans etmeye başlarken Draco Katie'nin yanına gidiyordu. Hermione onu kolundan tutup kendine çevirdi.

"Dans edebilir miyiz?"

"Kusra bakma ama eşim var KUZEN. Başka sefere."

Draco gülümseyerek arkasını dönmüş ilerliyordu. Hermione sinirle dişlerini sıkarken gülümsemeye çalışarak Harry'nin yanına ilerledi.
Draco ve Katie dans ederlerken Hermione de Harry ile dans ediyordu. Ginny ve Harry de bir köşede dans ederken Ron koltukta oturmuş yüzünü buruşturarak onlara bakıyordu.

₩₩₩₩₩₩

Draco ve Katie kahkahalar eşliğinde dans ederken onları izleyerek sinirlenen biri vardı. Hermione ne zaman güldüklerini görse içinde küçük bir küfür savuşturuyordu. Harry kafede olanlardan sonra onu fazla sıkmak istememişti. O kadar da çok yaklaşmıyordu genç kıza.

Harry Ginny'yi elinden tutmuş başka bir yere sürüklüyordu. Ginny de onu takip ediyordu. Sonunda mutfağın boş bir köşesine geldiklerinde danslarına devam ettiler. Ginny soran gözlerle ona bakınca Harry de açıklamak zorunda kalmıştı.

"Ron, dik dik bize bakıyordu. Biliyorsun, pek hoşlanmıyor."

"Haklısın." dedi Ginny gülümseyerek. Tekrar Harry'nin gözlerinin içine baktığında zümrüt yeşili gözlerinin parladığını gördü. Omuzlarındaki elllerini yanaklarına koyup gülümsedi. Harry kızın belinden tuttuğunu yeni fark etmiş gibi kendine yaklaştırdı. Ginny gülümseyerek Harry'nin dudaklarına yapıştı. Harry de büyük bir özlemle kıza karşılık verirken yaklaşık 10 saniyeden sonra Ginny zorlanarak ondan ayrıldı. Harry gülümseyerek tekrar ona yaklaşırken Ginny ellerini kaldırıp onu durdurdu.

"Yeter Harry."

"Of, tamam."

Harry yüzünü asarken Ginny de onun bu çocuksu hallerine gülümseyip ellerini boynuna doladı.

₩₩₩₩₩₩₩

Hermione'nin delici bakışları arasında dans eden bir çiftti Katie ve Draco. Hermione dans eden çifte bakıp kıskançlık krizleri geçiriyorken Harry de hayranlıkla onu izliyordu. Draco ve Katie yorulmuş olacaklar ki dans etmeyi bırakıp birbirlerinden ayrılırken Hermione tam oh diyecekti ki çok daha kötüsü geldi başına. Katie yaşadığı mutlulukla Draco'ya sarılırken, Draco da gülerek ellerini beline dolamıştı. Bir süre sonra Katie mahçuo bir tavırla ona bakıyordu. Draco önemli değil der gibi gülümsedi. Beraber mutfağa geçiyorlarken Hermione gözlerini kapatıp derin bir nefes aldı. Üzeindeki kıyafet bugün tam da ona göreydi. Bugün tam bir kötü kraliçe olmuştu genç kız. Yorulduğunu söyleyerek Harry'den ayrılıp müzik setinin yanına gitti. Tekrar eskisi gibi harektli bir şarkı açtı. Davetliler hoplayıp zıpalayarak eğlenirken Hermione kendini koltuğa attı.

Never Give Up_DramioneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin