What?

308 49 10
                                    

Гледна точка на  Ким Сеок Джин

..резултатът беше добър.Сърцето й започна да бие отново и всички си отдъхнахме.Още съм напрегнат,имам чуството ,че трябва да я наблюдавам постоянно.Не знам дали всичко ще бъде наред с нея,което до голяма степен ме кара да се страхувам ,че всичко може да се повтори,или по-лошо да не реагирам на време.А ако това стане Чаньол ще ме убие на място.

Извиках най-добрият си приятел.Който е стажант тук,възхищавам му се ,защото успява да си свърши работата за отрицателно време,а тук това е трудно, времето е ограничено,всичко е качествено направено от него.Като личност е много добър човек,не би посегнал на никого,е стига да не се дразни с него,повярвайте ми научих го по трудния начин.

Не е сръмежлив,бих могъл да кажа ,че е самоуверен в себе си, винаги си ходи от работа половин час по-рано .Има сладко кученце на име Мона.Обича да тренира и си признавам ,че има по-хубаво тяло от моето.

Аз съм ами мързелив и колкото й да се тъпча,просто фигурата ми си упорита и си стои непокътната.Имам широки рамен и съм високичък,хубавото е че мога поне да дразня хората които са по-ниски от мен.И Парк Джимин е моята жертва.

-Хей , хобит трябва ми помоща ти

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.

-Хей , хобит трябва ми помоща ти.-казах и седнах до него на един от столовете до масата.Бяхме в стаята за почивка.Той ме погледна споглед който казва:Умира ли ти се?
-Не ми викай така.Аз не съм нисък,а ти си великан.И с какво мога да ти помогна.-каза и се усмихна накриво.
-Ще наглеждаш ли моята пациентка.-казах с мек тон.
-Я ,студения д-р Джин се размекна.-каза и ме ръгна в ребрата.
-Не..просто ще го направиш ли?-попитах го и след това му одарих ръката с която ме ръгна.
-Разбира се!-каза и се усмихна .

~~~~~~~~~~~~~

-Това ли е момичето заради ,което едва не си се разревал?-попита той.Ама аз не съм плакъл просто напрежението ми дойде в повече ,нервите ми бяха опънати и очите ми се насълзиха,но преглътнах всичко.Затворих вратата на стаята ѝ.
-Какво??Кой ти е казал че съм ревал?-попитах с изненада.В тази болница има доста клюкари искам да знам кой от всичките е.
-Но ти дори и не отричаш!-засмя се подигравателно.
-Просто ми кажи дребен.-казах и се подпрях с една ръка на рамото му.
-Миля че беше Chanmi(Тя очаства във втората глава)от южното крило.-тя е една от най-бързите ни медицински сестри,както й голяма фенка на тема чужди животи.

-тя е една от най-бързите ни медицински сестри,както й голяма фенка на тема чужди животи

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.

Тя ще ми съсипе репотацията на егоестичния и студен Джин.Трябваше да се преструвам на такъв ,защато иначе хората ми се качват на главата.Когато човек е добър,много други се възползват от него.Случвало ми се е доста често,затова вече стените ,които обградих около себе си са здрави,но една от тях започва да се пропуква и това ми харесва по някаква луда причина.Много трудно е да общувам с човек,който не харесвам.Не съм едини от най-общителбите хора и понякога ми е адски трудно заради това.

Надявам се да ви
хареса.Извинявам се за повторения,грешки и т.н.

《territory p.ch》حيث تعيش القصص. اكتشف الآن