-Искате ли да отидем в Пусан?-Джънгкук попита мен и Джимин.
-Какво ще правим там?
-Ще отидем на малко развлечение,но само ние тримата!-каза.
-Това ще бъде забавно,може да извикаме и Ви!-каза Джимин радостно.
-Кой е Ви?-попитах.
-Приятел.-казаха в един глас.
-Там има плаж,може да го посетим.-Джънгкук се замечта.
-Може би.-промърморих.
-Хайде де това ще бъде само за нас по-малките.-каза Джимин.
-Но...
-Моля те!-казаха двамата в един глас.
-Ще си помисля,но не обещавам нищо.-предупредих ги.От една страна не мога за замина с тях,защото трябва да разясни нещата с Чаньол,но пък от друга няма да е лошо да се отдръпна малко от проблемите.
-Ще ви се обадя утре най-късно.-казах и се изправих от дивана им.-Сега трябва да си ходя, искам да видя бясното лице на ЛуХан .-казах засмивайки се леко.
-Това няма да е за изпускане.-Джимин каза и дойде с мен.~~~~~~~~~~~~
-Заради вас цял ден ме сочат и ми се присмиват и това перманентен маркер ли беше,защото не можах да го махна изцяло от лицето си?-потърка вече чарвенотпо си лице от търкане,корема ме заболя от смях с Джимин.Приличаше на бебе,което се напъва.
-Съжалявам.-казах очаквайки викове от негова страна,но вместо това започна да се смее заедно с нас.~~~~~~~~~
След като вечеряхме,Джимин се прибра,а аз се обадих на Джънгкук.-Юри-а какво реши?-Джънгкук ме попита,директно.
-Съгласна съм да отидем в Пусан.
-Чудесно,събери си багажа влакът ни ще подрани.-каза.
-Ти да не би да подготви всичко още преди да се съглася?-попитах.
-Да,знаех че ще се съгласиш,все пак те познавам по-добре от всеки друг.-засмя се.
-Кога заминаваме?-попитах.
-Тази вечер,събери всичко което ще ти е нужно за една седмица,защото след два часа трябва да си готова.-каза.
-Но..-бях прекъсната от него.
-Бързо,нямаме време за губене.-каза.
-Добре де,добре,но ако забравя нещо ти ще си виновен.-казах и затворих.
VOCÊ ESTÁ LENDO
《territory p.ch》
Fanfic-Давай,убий ме!Разбери какво ще стане,но не докоствай дори с пръст Юри,ясно!-застанах пред нея. -Ти пожела така.-застреля ме,т-той стреля по мен,без дори окото му да мигне. Започната на 04.07.2016 Завършена на 04.02.2017 Корица: dennystilinski